2019年2月11日星期一

Westwood Carvery:開心快wood人

與幾位老友相約食開年飯,但就一反食中菜嘅習慣,改而食西餐,仲要鋸扒添。今次乜都由朋友一手負責晒,聯絡、選址、點菜……等等都搞晒,完全唔使理,正呀!所以,更感輕鬆愉快,地點就喺晌中環嘅「Westwood Carvery」。
餐廳位處近蘭桂芳嘅和安里,小弟返中環工,就晒我啦。咪睇餐廳門面細細,原來從旁邊嘅樓梯上去仲有二樓,不過,友人就訂咗晌樓下,雖然地方唔算大,但一室歐陸風嘅裝修,配合柔和嘅燈光,挺有情調喎!
由於環境有點昏暗,都唔知啲餐牌影得清唔清楚,不過,都照貼出嚟俾大家參考。類別就大致分為前菜、沙律、招牌菜、意粉、意大利包三文治、伴菜、甜點,以及晚市套餐。
飲品方面亦照顧到客人所需,由汽水、果汁、咖啡、熱茶、啤酒……到餐酒都一一有供應。
bowlPineapple Juice $38
酒精類就唔啱我哋,友人就揀咗啲特色熱茶,小弟就點咗杯菠蘿汁,雖然都知道唔會喺鮮榨,但算味道濃郁,冰冰涼涼,好夾到一陣所食到嘅炸嘢前菜。
bowlPortobello Fries with Raclette Cheese $128
大啡菇配意粉都食過唔少,但酥炸之後配上瑞士嘅拉可雷特芝士做成嘅前菜,就第一次食。厚肉嘅大啡菇切成小件,食起嚟酥脆而多汁,唔會「乾爭爭」,啲半溶嘅芝士拉起時一絲絲,軟滑鹹香,配埋兜蒜蓉蛋黃醬,令味道更具層次。
bowlFried Calamari $148
細細碟嘅炸大啡菇未夠喉,就嚟多一道炸魷魚,有魷魚圈、魷魚鬚,睇嚟啱啱好喺一隻。炸得外層酥脆,個粉漿亦唔算厚,裡需就柔柔韌韌,唧點檸汁等自己感到無咁罪惡感,同樣配蒜蓉蛋黃醬,沾咗之後更惹味。
bowlSpaghetti Mixed Mushroom with Black Truffles $188
黑松露意大利麵相信大家同我一樣食唔少,不過,多數都喺搵松露醬做,但呢一道意大利麵除用上唔少黑松露醬之後,更刨有一大片黑松露,故上到枱非常之幽香,賣相吸引。而食味一流,混入嘅雜菌夠多,又撈得均勻,麵條又煮得有咬口,炷炷麵條都散發出松露香氣,喺高水準嘅出品。
bowlSlow-Roasted Beef Short Rib $588
事前都知佢哋啲牛扒大份,所以,點一份牛小排都夠晒4個人食,果然,非常之大份,最窩心喺廚師已將牛小排起肉裁成一小件一小件,方便享用,唔使我哋再搞,非常貼心。而肉質粉嫩誘人,軟腍而極富肉香,咬一口肉汁與油脂同樣豐腴,配上自家製嘅燒烤味醬汁,濃郁有煙燻香,正呀喂!
bowlApple & Mixed Berry Crumble with Vanilla Ice-cream $88
最來,以甜點作結為呢餐劃下句號。甜品方面,餐廳有是日雪葩、朱古力布朗尼、紐約芝士餅及我哋所點嘅蘋果金寶。牛油麵粉粒嘅外層烘得脆脆而富牛油香,加上大量燕麥脆片,更具口感;最有心思喺裡面除有蘋果肉,更混入大量雜莓,中和咗牛油帶嚟嘅油膩感,跟雲呢嗱雪糕互動咁一口一口食,冰火交融,過癮。順提一提,雪糕中清晰可見到啲雲呢嗱籽架,用料無欺場。
先喺多謝友人安排,更開心喺能夠同老友們見吓面,收吓小禮物,又派吓利是,暢談吓近況,期望大家生活愉快,繼續做個風騷快活人。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$330

餐廳資料:
Westwood Carvery
中環蘭桂坊和安里2號地舖
2869 8111

沒有留言:

發佈留言