2013年8月29日星期四

君蘭餅店 Orchid Padara Bakery:首嚐君蘭花茶月

依家年年中秋節,都唔會主動買月餅,一來唔使買嚟送禮,二來老婆對月餅一般,尤其傳統蓮蓉餡嗰款。不過,今年似乎有少少月餅運,首先就喺出席咗「開飯喇!」個「開飯搶鮮試!水果月餅大比拼」試食活動,跟住就無啦啦收到唔少「餽贈」,有嚟自食友,有嚟自朋友,有嚟自老婆嘅朋友,亦有嚟自老細嘅朋友……等等,總之讓小弟一下子有機會試到唔同店家,唔同品牌,唔同特色嘅月餅。君蘭,麵包、凍餅就食得多,因為屋企附近西鐵站就有,今次有機會試到君蘭嘅月餅,實在多謝食友厚愛,雖然只喺一件迷你裝月餅,但已收到好友嘅心意。
君蘭月餅依印象,應該第一次食,雖然君蘭除麵包、西餅外,一向都有做埋唐餅,不過月餅方面,唔覺君蘭晌市場嘅表現好突出,宣傳攻勢唔多,見過吓佢早前做過團購。所以收到食友依份小心意,趁路經西鐵君蘭都「專燈」入內睇睇,基本嘅蛋黃白蓮蓉、蛋黃黃蓮蓉就鐵膽啦,仲有呂宋芒果、瑞士朱古力、桂花豆沙、蛋黃黑芝麻、牛奶杏仁、紫薯、香辣牛肉、九製陳皮蓉、醉人櫻桃蓉、紫菜肉鬆……古靈精怪,各式其式,真喺可見啲做餅師傅幾大壓力,年年都要絞盡腦汁諗啲月餅新口味。
貨架上多款迷你月餅
bowl迷你茉莉花茶月餅 $15(原價$16)
君蘭標榜自己晌香港自置廠房製造,保證新鮮衛生,而月餅選用頂級湘蓮同一級蛋黃製作,食過先知。獲贈喺一小個迷你茉莉花茶月餅,細細個啱晒我一試嘅心態。橫切一刀,外皮果然皮薄,茉莉花茶月餅喺無加入蛋黃,不過由於蓮蓉唔算甜膩,加上又有一朕茉莉花香味,味道不錯。當你以為以花茶入饌,理應相對健康,但喺睇睇包裝袋後所印嘅成份,茉莉花香味源自茉莉花茶粉、茉莉花香精,以及加咗色素、防腐劑……等等,就明白點好食都好,少食為妙啦!
 包裝袋後成份說明
橫掂去開君蘭,無理由唔為老婆著想架!君蘭所賣凍餅款式唔多,寥寥無幾,就順手買嚟一件慕絲蛋糕,朱古力味就最啱佢,俾佢當宵夜。
bowl特濃朱古力慕絲蛋糕 $15(原價$16)
整伴蛋糕結構一望就知,朱古力海綿蛋糕夾朱古力慕絲,一層疊一層,再加朱古力漿就成事。由於成件蛋糕都喺單一以朱古力味製作,故此朱古力味果然好濃郁,首先海綿蛋糕不俗,挺鬆軟,而慕絲亦都幾柔滑,只喺面層嘅朱古力漿有啲「快溶掉」嘅感覺。以$15一件計,性價比絕對高,抵食!
我就多謝食友,老婆就多謝我啦,收禮物故然開心,送禮嘅一樣可以好開心,因為我覺得件月餅唔錯,老婆又覺得件蛋糕好食!

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$15

餐廳資料:
君蘭餅店 Orchid Padara Bakery
美孚港鐵美孚站大堂閘外S14號舖
2959 3171

沒有留言:

發佈留言