2013年8月9日星期五

味味佳粥面店 Mimikai Congee Noodle Shop:首粥情心(下)

前文提要,就喺小弟氣管病又復發,需要在家休息,因病胃口麻麻,食粥就成為我嘅病人餐首選,晏晝食咗海皇粥店,輪到晚上就揀去味味佳粥麵店,因為美孚區粥舖唔多,以前都仲多間「好滿粥」,不過都執咗笠好耐。
鋪仔細細嘅味味佳,街坊小鋪格局,其實佢唔止賣粥麵,仲賣埋小菜套餐、米線、泡飯、碟頭飯,甚至乎港式早餐都有做,搞搞吓跟同區茶記無乜兩樣。
小菜套餐 
米線、泡飯、碟頭飯都有 
港式早餐都做埋
由於目標清晰,所以第一眼已瞄準咗生滾粥一欄,生滾粥一共有13款,價位由$26-$48,正所謂豐儉由人,小弟就揀咗黃蟮田雞粥,因為黃蟮跟田雞好耐都未食過喇。
bowl黃蟮田雞粥 $29
由於生滾,印象中都大概等咗近10分鐘。黃蟮同田雞嘅份量覺得都唔算少,黃蟮食落有少少爽,田雞腿就唔算好肥美,算喺唔錯啦。粥底見有果皮絲,但又唔覺有果皮香,再者,啲粥有少少酸味,但唔肯定喺咪受葯物影響。之但喺,粥底嘅稀杰度點都分得出,個粥一啲都唔似生滾,入口覺得幾稀,比起晏晝晌海皇食到個粥底差好遠喎!專燈夜晚嚟食碗生滾粥,點知喺咁嘅質素,認真有啲失望,所以味道俾得低分佢。
唔知喺唔喺味味佳太多心,不如專注做好啲粥先啦!

個人評分
味道:5/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$29

餐廳資料:
味味佳粥面店 Mimikai Congee Noodle Shop
美孚美孚新邨6期恆柏道2A N33號舖2307 6184
2310 8840

沒有留言:

發佈留言