2019年6月7日星期五

安平麵店 An Ping Taiwanese Noodles:平心而論

又喺一年一度上嚟鑽石山墳場掃墓嘅日子,唔會揀清明嚟,反而揀先人嘅死忌日,一來呢度晌清明嘅人潮真喺多得好恐怖,二來先人嘅忌日喺農曆啲公眾假,就番大家又實唔使返工,所以,就會揀呢日嚟。掃完墓,一齊食晏亦喺慣例,舊年落咗去荷里活廣場食,今年實在太熱,就行過去附近嘅慈雲山中食搵食,故此,是日午餐就喺晌賣台菜嘅「安平麵店」搞掂,因為面向大街嘅地鋪位,外觀較顯眼吸引。
上次晌太子嘅「台灣麵」已見人哋專登將鋪面鎅開,一邊設計為開放式水吧做埋台式飲品外賣,而今次「安平」都有類似嘅設計,加多個別名叫「喫茶社」,但就唔全咁開放式,同樣喺做埋飲品外賣。
講開安平(註:我老婆以為佢叫「平安」麵店),小弟晌2010年9月都去過一次台南,有興趣都可以睇睇小弟篇遊記。到訪過安平古堡、億載金城、赤坎樓等標準景點,對台南、安平區感覺唔錯。而入到店內,裝修簡約得嚟,主要用上木飾擺設,有少少古雅氣息,而且,地方較為闊落。
牆上又掛咗唔少台灣相關景緻,加添台味,當然,唔少得一啲台式古早味嘅擺設,以及一點點文青嘅小裝飾,添加一份悠閒、慢活感。
食物方面,餐牌都設計得精美,有少量圖片作參考,大類分別為特色台灣湯麵、台灣牛肉麵、乾拌麵、傳統便當、台式湯飯、台式小菜及台灣夜市小吃。
而飲品、甜品就印晌另一張散開嘅餐牌度,冰量、甜度都可以自由選擇,更可以額外加配唔同嘅配料。
如果點菜,喺以劃紙仔嘅形式,雖然,以環保角度喺浪費唔少紙張,但白紙黑字就減少好多人為出錯,出錯菜式都唔會口同鼻訟拗。
但點菜紙後,原來仲有種二人或四人餐,不過,覺得選擇少,尤其主食類,欠彈性,所以,都喺散叫番。
bowl牛蒡大腸 $42
台式小食一向以滷水較聞名,不過,睇勻啲小食都無滷水拼盤之類,最後,試試呢一道「牛蒡大腸」,因為依家講健康嘅時代,好少食大腸喇。其實,啲大腸滷得夠晒入味,夠香,但堅堅堅肥,睇到啲腸壁內填滿嘅都喺肥膏,一咬真喺咇晒啲豬油出嚟;而牛蒡切成幼絲,本應炸得香脆會好香口,但大家都覺得炸過籠,有啲燶啫,而且,亦比較油。
bowl台灣奶茶+珍珠 +$11
我哋點咗兩杯珍珠奶茶,一杯正常,一杯半甜,但嚟到侍應無講,問佢都喺「求其」指,再試試,兩杯甜度都喺一樣,無差別,明顯做得hea hea哋。還好嘅喺茶味唔錯,珍珠有咬口,似有點黑糖嘅清甜味。
bowl金牌咖啡+珍珠 +$11
細佬點咗金牌咖啡,明顯喺得個名,以佢自己嘅口味,就話唔喺好得,但我就無試,就評論唔到,但珍珠就明顯偏少。
bowl百香果冰茶 +$8
老婆一向喺百香果粉絲,所以,就算杯百香冰茶只有凍嘅,佢都照叫,皆因可以走冰,走冰後嘅效果喺微涼,啱晒佢。睇樣就知唔喺用新鮮百香果果肉,只喺用百香果蜜,配綠茶,少甜,味道都唔錯嘅。
bowl安平紅燒牛肉新竹米線 $60
細妹就穩穩陣陣揀咗招牌之一嘅紅燒牛肉麵,但就轉咗新竹米粉,既免費轉,又未試過。都幾鍾意佢哋搵個小木托盤盛上,感覺雅致啲,而啲紅燒牛肉細妹就話幾對辦,鬆化而肉味濃,牛肉湯底亦濃郁,甚具肉香,而啲米粉好幼滑,好食。
bowl滷肉香雞排便當 $52
細佬就喜歡香口嘢多啲,亦鍾意食飯多過粉麵,所以,就試試呢個便當。雖然,啲飯壓成一個台灣地形(其實得七成似),不過,既然叫便當,砌成個便當盒樣仲有賣點啲。滷肉分開碟上金,做得幾香,喺比較油啲,雞排就唔喺平常所見啲大雞排一整塊開炸,似喺切開先炸,所以,非原件一塊雞排,外觀亦都好巖巉,食味就還可以啦!
bowl滷肉香蔥鹽酥雞新竹湯米 $50
小弟印象中好似好耐無食過鹽酥雞,又對新竹米粉有興趣,所以,就揀呢款湯米。相比細佬啲滷肉,呢碗明顯碎濕濕兼無乜香味,幸而啲鹽酥雞做得有水準,炸得香脆不膩,肉質又幾滑身,淮鹽可以重手啲就仲好,而米粉真喺好幼滑、爽身,湯頭就明顯較清。
bowl寶島蚵仔湯飯 $68
老婆點咗湯飯,諗住濕濕哋,又唔會似湯麵咁熱辣辣。初時見佢寫蚵仔湯飯,原來仲有啲海鮮料,如鮮蝦同魷魚,整體而言,啲蚵仔、蝦同魷魚都幾鮮甜,再配以冬菜、芫荽,個湯頭亦頗鮮香,點都好過我碗米粉,所以,啲湯飯確喺幾好食。
上網睇過吓,呢片小區賣台灣嘢嘅店鋪唔多,同類鋪就只有一家「101台式休閒餐廳」,其他都只喺賣台式飲品嘅外賣台,所以,競爭唔大,加上呢度環境好,招呼唔錯,然而出品仲有好多改善空間,但希望唔好因為競爭細就疏懶晌品質上。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$80

餐廳資料:
安平麵店 An Ping Taiwanese Noodles
慈雲山慈雲山毓華街23號慈雲山中心1樓107號舖
3428 2663

沒有留言:

發佈留言