2019年6月19日星期三

韓屋 Hanook Korean Restaurant

好多年前到訪韓國嘅濟州島,當地有一個著名嘅景點「濟州民族村博物館」(拍攝「大長今」嘅取景地之一),晌裡面有好多唔同特色嘅韓屋,不過,今晚同老友聚聚舊嚟到金吧利道近尾嘅「韓屋」(Hanook),就完全唔喺嗰啲「韓屋」啦。
一室新潮裝修,白色為主調,配以木系枱櫈,不過,由於幾面牆都掛上霓虹燈,再加上大電視不停播放唔同嘅韓國男團、女團或韓劇片段,所以,令整個環境變得更潮、更喺一股「韓」氣。
bowl韓式前菜
雖然潮,都如傳統般奉送兩小碟韓式前菜嚟,酸酸辣辣嘅泡菜及醃蘿蔔粒,味道不俗,但稍嫌兩樣味道都比較近似,可以嘅話有唔同嘅選擇就更好。
翻翻餐廳,菜式應叫貴精不貴多,人蔘雞湯系、韓式豬湯系、韓式牛湯系、韓式拌飯、餃子、煎餅及飲品。
bowl餃子湯 $118
啲餃沉晒底,就當然無餐牌張相嘅賣相咁靚仔,揀呢道菜就諗住有湯飲,又有餃食。咪睇個湯「白潺潺」咁,其實,幾濃牛骨湯香味,但卻一啲都唔油膩。除咗餃子,湯內仲有啲牛肋肉片,整體味道真喺好唔錯。
bowl蕎麥麵 $20
所有湯品都可以追加飯或麵條,我哋就想試試啲蕎麥麵喇,一份有兩大炷麵條,麵條有嚼勁,又有蕎麥嘅味道,佐以牛骨湯,估唔到又幾好食喎。
bowl醬炒牛肉石鍋芝士拌飯 $128
石頭鍋飯喺韓國特色食品之一,小弟亦頗鍾意呢種菜式。一如常見嘅韓式拌飯,加入咗好多配料,如菠菜、甘筍絲、大豆芽……等等,排列整齊,加上以大醬炒過嘅牛肉,撈埋一齊食,口感豐富,味道富層次,底下仲有少少飯焦,但就嫌佢落得芝士少,只喺飯面微微有啲芝士碎。
聚聚舊,簡單食餐便飯,都喺噓「韓」問暖,講韓劇,開正我嗰瓣啦,近期推介,就「Voice 3」啦,前排嘅「我的國民」故事都夠搞笑架。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$145

餐廳資料:
韓屋 Hanook Korean Restaurant
尖沙咀金巴利道69-71A號美園大廈地舖
2638 2832

沒有留言:

發佈留言