2019年3月29日星期五

常溫 So Warm:溫故滋新

咩叫做「常溫」?我諗可以理解為一般室溫,讓人嘅體感覺得舒服,至於有無一個特定嘅溫度,相信唔同地方嘅人對此嘅感覺都會好唔同。但晌新蒲崗大有街嘅呢間「常溫」,唔喺講天文,而喺食友推介嘅餅店,介紹佢哋嘅戚風蛋糕有幾得。而今次,佢就順路買咗其中兩款口味俾我試試。
bowl雲石巧黑力味 $13
佢哋所做嘅戚風蛋糕,無市面其他嘅戚風蛋糕做得咁花巧、咁講求賣相,外觀比較原始啲,有原個或片裝,友人所送嘅就喺片裝。睇樣就知朱古力部份都佔幾多,所以,入口朱古力味都幾濃郁,蛋糕嘅口感幾輕盈。
bowl和風柚子味 $13
另一款嘅柚子味,食落感覺好清新,柚子味亦比預期中突出,而且,唔會一種死甜嘅感覺,再講講佢嘅口感,輕盈之餘,回彈力幾強,咬落極之鬆軟。
事後再睇睇其他人撰寫嘅食評,原來,「常溫」都有幾多產品,如瑞士卷、杏仁豆、果醬、蝴蝶酥……等等,有機會過開去再試試佢哋其他產品。

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$13

餐廳資料:
常溫 So Warm
新蒲崗大有街33A號佳力工業大廈地舖
9325 7882

沒有留言:

發佈留言