2019年3月28日星期四

麥當勞 McDonald's:麥盡其用

咪睇小弟嘅食評好似不時都食好嘢,其實,平貴都會試吓,不過,有時又唔喺食過乜都寫而已。近排見「麥記」推出兩款新包:宮崎風味南蠻炸雞漢堡及金澤風味黑咖喱吉列豬排漢堡,仲賣廣告賣到鋪天蓋地咁,所以,搵次食晏試試佢。
小弟今次想試嘅喺前者,因為二年前去過一轉九洲嘅宮崎同鹿兒島,晌當地食過好幾次南蠻炸雞,所以,有種想重溫那些年回味嘅感覺,當然,心裡有數,「麥記」出品跟食地道嘅南蠻炸雞就梗喺有啲落差啦。
個宮崎風味南蠻炸雞漢堡嘅包裝好和風,我本身事前就無刻意番意嗰個廣告,所以,對個包都無咩具體認知。一拿上手,爆晒汁,可能落醬太多,瀉晒出嚟,而件炸雞塊幾厚身,嫩就唔嫩滑架喇,但亦唔叫嚡(其實應該都喺跟平常食嘅麥香雞嗰件雞塊一樣),沾滿酸酸甜甜嘅醬汁,除椰菜絲、洋蔥絲,上面仲加有啲蛋沙律,整體味道確喺幾唔錯。
薯條換咗沙律杯,無咩好補充,反而杯凍檸茶想講兩句,茶色比較淡,雖然有3塊大檸檬片,但咁大杯就唔多啱比例,故此飲起嚟檸檬味薄啲囉。
正所謂好又一餐,唔好又一餐,今餐?都OK啦,「麥記」不時推出新包款,將唔同地方嘅食材、菜式都物盡其用,進行「二次創作」成為新包款,雖然好多人都話「麥記」喺賣垃圾食物,咁佢哋賣「垃圾」得嚟,都入咗好多心思嘅。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
麥當勞 McDonald's
中環皇后大道中37號余道生大廈地庫
2526 3770

沒有留言:

發佈留言