2019年3月29日星期五

龍島美食店 Lucullus:好友狂嚐曲(85)

唔少朋友都知小弟一向喜歡食曲奇,亦有寫開曲奇系列嘅食評,最近就收到一份「鬼馬」嘅「港式茶餐廳風味曲奇禮盒」,將茶記特色融入啲曲奇當中,出品喺嚟自本地品牌「龍島」,搞到我都專登落番去佢哋嘅鋪頭了解多啲。
「龍島」依家嘅產品越出越多元化,但今次主要去睇吓佢啲特色曲奇,原來共有兩個系列,最正斗喺兩款嘅包裝一紅一綠,均用上懷舊冰室嘅格仔磚圖案,極有心思。
紅色嘅稱為「紅寶石」,口味包括:香甜杏霜、奶醬多、濃滑鴛鴦、避風塘炒蟹、沙嗲牛肉及楊洲炒飯,夠晒搞鬼,份量分16片($108)及30片($188),依家仲有買2送1添。
另一款綠色嘅名為「綠寶石」,口味包括:菠蘿油、紅豆冰、凍檸茶、薑檸樂、鮮蝦雲吞及豉椒,同樣夠卓頭,,有亮點,份量都喺分16片($108)及30片($188),一樣有買2送1添。
而我收到嘅喺「紅寶石」30片裝曲奇禮盒,打開內盒,再附有單張介紹6款「港式茶餐廳風味」曲奇,全部都獨立包裝袋好,最欣賞喺內盒設計,可以將每一片曲奇卡住,唔會晌拎嚟拎去時撞散啲曲奇,但相對就無咁環保啫。
bowl濃滑鴛鴦曲奇
咁多款式,最易估到喺佢,因為喺鴛鴦色吖嘛!淺色嗰邊喺奶茶,深色嗰邊喺咖啡,入口幾鬆脆,但味道以奶茶嗰邊出啲,不過,話時話,個茶味就似伯爵茶多過奶茶喎。
bowl避風塘炒蟹曲奇
咩叫「避風塘」呢?相信好多人都知,簡單嚟講就喺主要以大量炸蒜所做嘅菜式,所以,睇到啲曲奇表面都黐上唔少炸蒜,食落仲有少少辣味,當然,蟹肉欠奉啦,但鹹香惹味,感覺幾過癮。
bowl沙嗲牛肉曲奇
比起塊避風塘炒蟹,呢塊沙嗲牛肉就堅啲喇,因為真喺有牛肉粒架。曲奇明顯混有牛肉乾粒粒,啲牛肉粒咬落口感煙煙韌韌咁,以及沙嗲味都頗突出,果然好搞嘢。

bowl楊洲炒飯曲奇
但喺,如果講到搞嘢,小弟就投楊洲炒飯曲奇一票,因為細心啲睇,曲奇面真喺鋪咗啲脆米、蝦米(應該喺啲蝦殼碎而已)、「叉燒」粒,最抵死喺有埋青豆嘛,入口就當然無楊洲炒飯嘅味道啦,只喺口感豐富咗。
bowl香甜杏霜曲奇
最正路,亦最平實嘅一款口味,香脆嘅曲奇帶有濃郁嘅杏仁香味,雖然味道唔錯,但始終相比起其他,就顯得無乜個性。
bowl奶醬多曲奇
與其叫「奶醬多」,簡單叫「花生曲奇」貼切少少,因為奶嘅味道就唔太明顯,倒喺花生味較突出,而且,添咗花生碎,食落更有口感。
老實講,雖然啲口味會有種「騎騎呢呢」嘅感覺,但食落又唔錯喎,唔會太古靈精怪咁,真喺有啲茶記風味,咁富本土特色,送俾朋友確喺幾過癮啫。

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
龍島美食店 Lucullus
中環港鐵中環站14號舖
2530 9557

沒有留言:

發佈留言