2019年2月18日星期一

ISABELLE:好友狂嚐曲(84)

早前同班老友食開年飯,查實就耐無見,借機聚一聚,但估唔到都有禮物收。其中一位老友知我鍾意食曲奇,專登挑選咗「伊莎貝拉」( Isabelle)嘅曲奇送俾小弟,實在太客氣喇!繼上次「蘭特餅店」嘅曲奇,今次又讓小弟認識一家曲奇店。
因為對呢個品牌真喺好陌生,所以,上吓官網八一八。原來,佢哋嘅曲奇真喺好多款式,分咗法式系列、日式系列、中式系列、品牌聯乘系列,而就晌法式系列中,又細分多種風格,如浪漫系列、音樂盒系列、愛的故事系列。
bowl安布斯雜錦曲奇 $64
友人所送嘅喺叫做「安布斯雜錦曲奇」,禮盒內容包括原味曲奇 x 3、 咖啡杏仁曲奇 x 3、 阿薩姆茶曲奇 x 3、 雙色芝麻曲奇 x 3、焦糖杏仁船 x 2、 藍莓味酥 x 2 ,總數為16 件 。
bowl阿薩姆茶曲奇
黝黑嘅小圓曲一食就顯出喺奶茶,茶味頗突出,微微甜,口感鬆脆,配咖啡好唔錯。
bowl原味曲奇
唧花嘅喺原味牛油曲奇,烘得幾均勻,不過,唔算好香牛油味,亦唔太鬆脆,反而覺得有陣陣清甜嘅糖味。
bowl雙色芝麻曲奇
唔單止曲奇裡面混有芝麻,邊位亦沾滿黑白芝麻,芝麻香味都唔差,口感就好鬆脆喇。
bowl咖啡杏仁曲奇
長形深啡色以為喺朱古力,其實喺咖啡嚟,不過,話加咗杏仁又唔喺太覺,加多少少杏仁碎效果就會更好。
bowl焦糖杏仁船 
喺Isabelle嘅皇牌曲奇之一,的確,味道好突出,以威化做成「船底」,裡面則喺杏仁片及焦糖漿,口感超脆,又有好香嘅杏仁味及焦糖味。
bowl藍莓酥
猶如台灣嘅鳳梨酥咁,不過,就換上藍莓果蓉,而且,堅多藍莓蓉,好酥殼亦好鬆化。
Isabelle嘅曲奇都好多元化,配搭又幾特別,定價亦唔算太貴,真喺送禮之選,再者借機多謝好友餽贈。

個人評分
味道:7 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
ISABELLE
尖沙咀彌敦道100號The ONE L1樓1D號舖
2359 0001

沒有留言:

發佈留言