2019年2月12日星期二

孟買廚房 Bombay Kitchen:孟有引力

利用香料做菜,我就覺得印度比其他國家勝一籌喇,尤其佢哋啲咖喱,話我有偏頗都喺咁講架啦,真喺寧舍唔同,特別有層次。好似今晚同個好鍾意食印度嘢嘅朋友嚟到九龍城嘅「孟買廚房」,細嚐印度菜嘅滋味。
依家去啲印度餐廳,都唔再喺裝修傳傳統統咁,大多數都裝潢得好型格,唔講唔知佢喺賣印度菜添!
走入店內,因喺相連兩個鋪位,所以,地方唔細,枱櫈亦排得鬆動,再配以弧形椅背嘅梳化椅,非常舒服好坐。
通常印度餐廳都有較多印度藉侍應,是晚所見,兩個侍應都喺本地人,而店主雖然喺印度人(照睇樣認為喺),但佢啲廣東話隨時流利過你同我呀,故此,點菜就唔使怕雞同鴨講,相信佢哋嘅客人對象可以以本地人為主,而且,餐牌都喺中英對照,手指指都唔怕啦!
bowl芒果酸奶(Mango Lassi) $30
嚟親印度餐廳,小弟真喺鍾情芒果酸奶,大大杯都只喺賣$30,比一般賣$35-$40認真抵飲,以鮮芒果肉跟乳酪打成,雖然芒果味未叫做好強勁,但香甜得嚟有點點乳酪酸香味,清甜醒神。
bowl扁豆湯(Lentil Soup) $30
友人就鍾意飲啲熱湯,所以,揀咗款扁豆湯,但佢話唔似一般豆蓉湯咁杰身,入口微辣,除有啲豆味,仲飲落似喺加咗黃薑,感覺唔錯。
bowl腰果汁串燒雞(Chicken Malai Kebab)$95
比起天多尼或瑪沙拉,依一款串燒雞味道比較清淡啲,因為用上印式奶油(Malai),友人話中文譯為「腰果汁」應該喺譯錯,加上食晒啲雞都唔覺有腰果味,所以,更敢肯定翻譯有誤,幸而,啲雞幾嫩滑,唧埋檸汁就更覺清新。
bowl乳酪濃汁牛腩(Brisket Korma) $90
店主好熱情四圍招呼啲客,更介紹個乳酪濃汁喺由乳酪、奶油、果仁、咖喱製成,質感較濃卻好幼滑,香濃中帶點甜味,而啲牛腩已炆到好腍,所以,我哋都覺得好好食。
bowl乾果烤餅(Kashmiri Naan) $25
點得個乳酪濃汁,就梗喺要叫一客印度烤餅嚟做配搭啦,烤餅有超過10款選擇,如,都喺$15-$25,呢一款乾果烤餅,餅內堅混入乾果,而且烘得幾好,柔韌有咬口,喺配咖喱嘅好朋友,仲要一客有成6大件,抵食。
bowl北印度式秋葵(Bhindi Masala) $70
諗住點一客蔬菜類菜式平衡吓,見呢款「北印度式秋葵」好似幾特別咁,不過,真喺有啲瀨嘢,因為原來喺好鬼辣,事後再上網查番,有啲餐廳譯為「印式香辣秋葵」,咁譯就貼切好多,希望店主加番兩隻辣椒公仔晌餐牌度提醒吓啲客人啦。此外,碟秋葵個人亦覺得有輕微偏鹹,如改進吓會更好食。
簡簡單單點咗幾款食物,感覺都唔錯,而且,定價都好親民,可以講有少少街坊價,兼且最意外喺唔收加一服務費添,而兩位侍應及店主都好落力招呼,值得俾個讚佢哋。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$170

餐廳資料:
孟買廚房 Bombay kitchen
九龍城城南道72-74號地舖
2382 7798

沒有留言:

發佈留言