2017年10月18日星期三

牛気 Nabe Urawa:拿手好氣

約咗個舊朋友食飯,知佢喺食肉獸,亦都算識食,所以,諗過一喺食日式燒肉,一喺食日式涮涮鍋,仲要揀放題嗰類,因為,睇朋友身形就知幾擦得吓,放題點食都喺一個價。天氣轉涼,燒肉又比較熱氣,最終,一行3人就選定希慎嘅「牛氣」,貪其水準有保持,食材選擇多。
入到餐廳內,原來地方幾大,一室木啡,柔和舒服,卡位佔多數,而卡位背做得偏高少少,唔使同隔離枱你眼望我眼。我哋被安排坐得較入嘅卡位,更靜侷,方便我哋傾偈。
晚市有多種套餐選擇,由$178-$378,視乎所揀嘅肉類級數,以及有無配海鮮,餐內全部肉類或海鮮無限制添加任食,當然大前提喺唔好嘥嘢啦,其他配菜、飲品、甜點自助放題食邊款套餐都包,唯一注意同枱所有人要點同一價位套餐。本應喺90分鐘放題,依家中價嗰兩款就加時到120分鐘,而最貴嗰兩款就更加不設限時。既然難得咁耐無見,就梗喺揀款無限時嘅「極上澳洲和牛+海鮮」($378+10%)慢慢嘆,並滿足友人識食嘅要求。
論到涮涮鍋,先介紹吓有咩湯底,分別有7款:北海道昆布、蕃茄濃湯、博多豬骨湯、昆布辛口地獄湯、韓式辛味泡菜湯、三文魚味噌湯及壽喜燒甜醬油湯,款款都各有特色。原來,依家仲可以加$10變成鴛鴦湯底,划算到極,結果就揀咗北海道昆布搭蕃茄濃湯,兩者都喺健康湯底。
當一入門口,就已經見有食物區,近門口嘅喺冷盤小食、沙律、甜品、軟雪糕機,啲小食同甜點仲做得精緻的骰。
如大多數涮涮鍋,點選好指定肉類或海鮮類套餐後,其他嘅配料就可以晌餐廳正中央嘅食物區任攞。有啲咩食?呢個就喺我哋揀牛氣嘅原因,因為除款式多之外,又有不少特色配料,而且,試過你就知水準高,唔喺酒樓百零蚊任食火鍋可比。
涮涮鍋嘅生料後面,就喺醬料區, 有日式醬油、酸汁、胡麻醬、辣椒、炸蒜、辣椒蘿蔔蓉、長蔥、七味粉。小弟就唔喜歡太雜,醬油、蔥、炸蒜就夠喇。
另一邊嘅凍櫃,放滿多款汽水、果汁自由取用,側旁更備有啡茶,怕生冷又健康少少,玄米茶或凍頂烏龍喺理想選擇。
小弟本身都幾鍾意飲嘢,尤其喺火鍋呀、涮涮鍋呀,所以,成晚都飲咗好幾罐。但臨尾,食咗大大碗雪糕,嚟一杯玄米茶真喺舒服晒。
走到食物區尾,有數款熱食供應,例如煲冬菇蟹肉素翅、忌廉湯、咖喱牛肉……等等。今回有對手,同老友涮唔少肉,食得好飽,所以,就無試佢哋嘅招牌咖喱牛肉飯喇。
bowl沙律
自助餐又好,放題又好,小弟餐前必食嘅喺沙律,除咗添啲素菜平衡吓,主要喺幫助開胃,等一陣可以食更多嘢。一盤沙律菜,加幾款配料及3款醬汁,唔可以跟自助餐嘅規模比,但隨意配搭吓有啲蔬菜落吓肚就夠喇!
bowl冷盤小食
喺等朋友嘅「涼」伴,隨啲拎咗啲中華沙律、味咐螺肉及八瓜魚,細細份,其實都喺貪過吓口癮。
bowl冬菇蟹肉素翅
平時好少「掃街」,故甚少食街邊嘅碗仔翅,自從戒埋魚翅,就更加無食過翅。難得呢度有啲素翅,攞一小碗過口癮,翅湯內非常足料,味道唔失禮。
極上澳洲和牛+海鮮 $378
呢個套餐喺全店最貴嗰款,但就包晒所有涮涮鍋嘅肉類同海鮮,睇睇餐牌嘅內容,就知淨喺食佢哋都已經值回票價啦。
bowl挪威三文魚刺身
三文魚厚切,件件肥美,入口油潤鮮味,唔錯。不過,刺身始終唔喺今晚嘅主角,但套餐已包,就當然要試埋。
為方便多少少「無時間觀念」嘅人,餐廳俾咗兩位1分鐘及3分鐘嘅漏斗,前者喺用嚟計涮肉類嘅時間,後者就計海鮮,不過,小弟都喺隨自己喜好多啲,尤其啲靚牛,啲湯夠滾半分鐘都夠呀!
同時間已上咗幾盤新鮮食材,先介紹吓盆海鮮拼盤,有日本帆立貝、日本廣島蠔、日本魷魚、嚴選大海蝦、紐西蘭青口及加拿大翡翠螺,我哋一行3人,就先嚟樣樣3件,睇落啲帆立貝同廣島蠔特別靚仔。
bowl帆立貝、魷魚、翡翠螺
帆立貝厚肉鮮甜,咬落少少彈牙,魷魚烚完縮埋一炷,味道唔太特別,但啲翡翠螺好爽口,有點柔韌,沾點醬油寧舍好食。
bowl廣島蠔、大海蝦、青口
估唔到啲蠔烚完仲咁大隻,而且,蠔味都頗濃,大海蝦鮮甜彈牙,又夠大隻啖啖肉,青口亦食得出靚貨,入口鮮甜,唔會韌到好似擦紙膠。
bowl極上澳洲和牛
一大盆極上澳洲和牛非常養眼,老友睇見都心郁郁,好想即刻放入口,的確,油花分佈細密而平均,如雪花般綿密細膩,色澤鮮紅唔會瘀瘀黑黑。片片切得夠薄,輕輕灼十數秒就夠,入口真喺脂香滿溢,肉質嫩滑得緊要。老友大讚超好食,所以,臨尾都再「安哥」半份獨享。
bowl嚴選澳洲和牛
油脂跟「極上」嘅差唔多,同樣整體都算分佈平均,如果唔喺店員講,都有少少難分辨。輕灼就可以入口,口感腍滑,而又不失肉味。
bowl極上美國牛小排
色澤比起上述兩款和牛紅啲,油脂亦比較多,但分佈無咁平均,雖然口感一樣柔滑,油脂感較重,肉味卻稍濃。
bowl嚴選美國牛肩肉
牛肩肉切得更薄,油份明顯就少好多,故入口脂香無咁重,亦唔喺食其油香,反而,肉質帶點韌勁,感覺好唔同。
bowl精選巴西雞腿肉
雞腿肉要求安排唔好太多,相對牛肉,雞同豬肉就要灼耐少少。雞腿肉肉質意外咁嫩滑,一啲都唔嚡,又啖啖肉,皮下脂肪亦非常少。
bowl特級美國豚腩肉
成日話肥豬肉,但啲豚腩肉一啲都唔肥,仲切得薄到透光,雖然喺豬肉,因超薄而無需要灼太耐,啲豚腩肉估唔到又喺好嫩滑。
bowl火鍋配料
涮吓肉、涮吓海鮮,期間就穿插吓其他火鍋配料,因為款式多,實在試唔晒,但蔬菜就必不可少。之前講過,佢哋勝在連其他用料都不賴,幾款菜都好新鮮,個人推介啲丸類同墨魚滑,款款有特色,食得出唔喺溝粉貨色,唔好同我講跟「佳寶」嗰啲平嘢比。
我咃都食唔少蔬菜嚟平均番吓,真喺一碟又一碟蔬菜架。詳細就唔晌度唔多講,總之就樣樣食啲,而啲蔬菜都頗新鮮。
bowl甜點 - 第一回
大多數涮涮鍋專門店甜品都喺獨沽一味「軟雪糕」,但牛氣就多元化好多,晌飲品個凍櫃放咗啲,沙律枱度又放咗啲,又一大座軟雪糕機,全部夾埋有成11款,除咗啫喱粒,留咗肚要試勻佢。第一轉拎咗啲的骰甜點,包括焦糖燉蛋、牛乳布甸、3款和果子、椰汁黑糯米及南瓜露。當中,燉蛋唔算好滑,卻喺蛋味超濃,而最得歡心喺布甸及南瓜露,前者柔滑而奶香突出,後者寫明喺用上名古屋南瓜,香滑而富南瓜味。
bowl甜點 - 第二回
西瓜味、芋頭味軟雪糕拼泡芙,泡芙不過不失過過口癮,而兩款軟雪糕口味獨特,兩款我都覺得好食。好彩無用雪糕筒,因為都溶得幾快,而軟雪糕機旁仲有好多配料可添加。
bowlMovenpick雪糕 
讚好牛氣嘅面書,即送上Movenpick雪糕,無理由錯過架。朱古力味特別香濃,內裡仲有朱古力碎片,口感軟滑。品牌始終喺唔牌,質素有一定保證。
無咗時限,真喺食得更暢快,唔需想住要回本急住食,結果,我哋7:00pm入座,食到差唔多10:00pm先走。老友大讚食物具質素,就連其他配料一啲都無欺場,佢後勁凌厲,臨尾仲添多一碟極上澳洲和牛,超滿意咁離開。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$420

餐廳資料:
牛気 Nabe Urawa
銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場14樓L1404-1405號舖
2652 0008

沒有留言:

發佈留言