2015年6月2日星期二

Nun:踏雪尋莓

韓國菜,以前就只喺知有泡菜、人蔘雞、石頭窩飯……等等,近年韓燒更喺當紅,跟住炸雞、芝士排骨……等等陸續火熱起嚟。從而,年多前晌韓燒店食過一款雪花冰(韓冰),先認識到依款韓式甜點冰品。今次嚟到銅鑼灣Nun唔使食韓燒都可以品嚐到雪花冰嘅滋味。
Nun將雪花冰以「韓式雪奶」命名,除有雪奶外,仲有多款唔同類型甜點,如意大利粉雪糕、雪糕吐司、雪糕窩夫、沙冰、果汁,另外更有數款韓式小食及韓式湯麵,所以,到當一頓正餐都無問題。
單睇餐牌唔知份量又幾大,收銀機前放有幾個甜品模型,不過,想講嘅重點喺+$18可以轉為大份,正常跟大份究竟差幾多,正正第一,二兩個模型就喺一大一正常嘅參考。
順便講講,餐廳設有最低消費,4 人為$200,5人為$250,如此類推,但始終喺晌銅鑼灣嘅旺區,收費喺唔會平。但因為啲甜品起錶價四十幾蚊,所以,要食過最低消費唔難。
店子面積唔太,始終賣甜品翻枱快。但環境幾舒服,一室木系枱櫈配襯白色牆身,摩登有活力,牆上有啲店中甜品嘅掛畫之外,仲掛咗少少盆栽作裝飾,添加幾分田園氣息。大廳以活動式二人枱為主,入少少有一排吧位,適合一個人。
雖然同麵包班同學仔兩支公打正旗號嚟食甜品,不過,都想食啲鹹點打底。
bowl韓式窩貼 $42
一客6隻嘅煎窩貼,煎得皮脆金黃,肉饀亦夠緊致多汁,除非你蘸點韓式辣醬,否則跟食一般窩貼又唔會有太大分別。
bowl韓式雪米糍粉天使雪奶 $68
我哋兩個一心嚟試雪奶,所以,茅頭直指雪奶類甜品。韓式雪奶一共有16款選擇,配搭各有不同。小弟一眼就心儀依款以士多啤梨為主嘅雪奶,因為豔紅吸引。
份量真喺唔講得少,雪奶(我都喺鍾意叫雪花冰多啲)、士多啤梨、雪糕、雪米糍堆到成座山咁大碗,再淋上士多啤梨漿,賣相既立體,又搶眼。粒士多啤梨雪米糍都幾難搞,因為好軟糯,我哋兩個都想試,搞咗好耐先分得開,但就「肉酸」啲,如果一個人食就無咁麻煩;
中層嘅士多啤梨雪糕,非常大嚿,店家講明採用意大利雪糕,融得有啲快,但就軟滑富奶香;而啲士多啤梨果肉,又大粒,又鮮甜,因稍為雪過嚟,有點點冰感;至於主角啲雪奶,口感非常細滑,亦卒之知道點解佢哋要叫雪奶,因為啲雪奶冰唔喺就咁一般水做嘅刨冰,而喺加咗奶成份嘅刨冰,色澤帶點淡黃,味道則有少少奶味;此外,最欣賞佢唔喺就咁得啲雪奶冰,中間加咗層士多啤梨果醬,所以,撈埋融落去嘅雪糕,再加果肉,一啖啖咁食,真喺消暑奇「冰」。
bowl鋒芒畢露芝士雪奶 $72
同學仔揀嘅雪奶一樣好吸引,有雪奶、芒果果肉、雪糕及芝士蛋糕粒,全都喺小弟喜愛嘅食材組合。
份量十足唔在講,一身金黃,未食已幻想着佢個味道喺點。芒果雪糕非常軟滑,而芒果果肉就更加清甜天然,芝士蛋糕就提供另一種實淨嘅口感,當中嘅芝士味突出,仲要兩者都落得重手;雪奶又點呢?就喺一貫咁柔滑,此外,淋滿芒果漿,加入少許烘杏仁片,讓整道甜品更有層次。基本上兩款雪奶都夠甜蜜,所以,店家隨雪奶奉送嘅煉奶我就無用武之地。
基本上每款甜品都跟指定口味雪糕,但隨個人口味偏好,亦可以+$15轉為較特別嘅比利時雪糕。 
雖然一客雪奶要成六、七十蚊,但計及份量,一個份量往往夠兩個人食,不過,人多時就要注意埋個最低消費個問題喇!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$91

餐廳資料:
Nun
銅鑼灣勿地臣街12號地舖
2143 5288

沒有留言:

發佈留言