2014年4月3日星期四

PizzaZaZa:薄餅.ZaZa菌

本來同幾個朋友專程嚟大坑試一試甚有人氣嘅The Pudding Nouveau,點知,無諗過星期四喺佢休息日,摸晒門釘,既然幾個人一場嚟到,無理由就咁散場,大家肚餓都要搵飯食架。記得晌街口嘅PizzaZaZa都幾唔錯,所以,改嚟食餐意大利晚餐。
店鋪唔算好大,一字長形,雖然一張枱拍住一張枱,不過,勝在樓底極高,所以,空間感仍十足。雖然無乜意國風情,但簡約嘅裝修,讓人有份悠閒嘅感覺。
講到食物嘅選擇,餐牌一頁過睇晒,分為4大類:前菜、熱湯、意粉、薄餅(或全麥薄餅),除兩款熱湯外,其他類別都有7、8樣選擇。
而飲品餐牌則包括咗數款餐酒、啤酒、雞尾酒及非酒精嘅雞尾酒,望落去定價屬中等左右。
bowl麵包籃 $5 /位
好多時出面一啲歐陸餐廳,都會免費送上麵包籃,我哋一坐落無耐,亦都送上一小籃共3款嘅麵包籃,埋單時先知原來要收費,$5 /位,雖然喺小數目,不過,$5麵包錢都要收就感覺有少少核突啫。麵包未至冷冰冰,但就一定唔暖,其中嘅意大利香草包(focaccia)仲有少少乾,小麥拖鞋包(Ciabatta)都OK,棍子麵包條(grissini)鬆脆就最得眾人歡心。反而醬汁的骰有啲心思,黑醋橄欖油、香草汁和蕃茄沙沙,味道各有不同。
bowl雜菜沙律配茴香、西芹、榛子及香橙汁 $88
一共有7款沙律可供選擇,當中有5款喺推介嚟,會唔會濫咗啲呢?點都好,揀咗其中一款雜菜沙律,其實個沙律底無咩特別,只不過喺紫椰菜同羅馬生菜,但就配料幾有趣:茴香、西芹、榛子,尤其前兩者,令個沙律嘅味道幾特別,配合埋橙肉及新鮮橙汁,有份鮮甜清新嘅感覺。
bowl自家製雲吞釀蟹肉及軟芝士配蕃茄及松葉蟹腳 $188
意大利粉或意大利類亦有7款選擇,當中又喺揀咗屬推介之一嘅蟹肉意大利雲吞。一客只有3隻意大利雲吞,每隻都算做得大粒,而且伴有一條松葉蟹腳,頗有睇頭,條松葉蟹腳味道亦唔錯,挺鮮味,然而,醬汁有啲普通,大概有啲似一般嘅洋蔥汁。至於啲蟹肉雲吞,內裡釀滿蟹肉及馬卡風芝士,由於馬卡風芝士屬味淡嘅芝士,所以,都無乜點搶去蟹肉嘅鮮甜;其實個皮唔算厚,不過,口感就有啲韌,似似哋煮唔熟、煮唔透嘅感覺啫。
bowl牛肝菌煙燻水牛芝士全麥薄餅 $168
以Pizza作為店名嘅一部份,薄餅自不然喺店內最耍家嘅出品,而薄餅分咗一般常見嘅麵粉所做嘅餅底之外,仲有另一類叫全麥薄餅(whole wheat pizza),市面極少見,當然要試一試啦。對比起有成8款嘅普通薄餅,全麥薄餅亦只得兩款:Coppa醃豬肩頸肉及Porcini牛肝菌煙燻水牛芝士。選後者因為大家都喺愛菌之人,牛肝菌的確幾香,蕃茄醬及水牛芝士落料十足,又加有少少香草,又真喺幾好食。全麥薄餅口感比較粗獷,另外搓得夠薄,入口幾鬆脆。
以一間小店嚟講,甜品有5款選擇算唔少,單睇名字都喺啲精選製作。如想加杯咖啡或茶,都只喺多俾$10,就算要意式泡沫咖啡或鮮奶咖啡,都只不過喺$16,超級划算!
bowl意式芝士蛋糕配咖啡汁 $68
賣相的的骰骰嘅意式芝士蛋糕(Tiramisu),單以「蛋糕」部份而言,甚具水準,餅底沾滿咖啡酒香,而中心馬卡風芝士軟滑輕盈。但整體嚟講,買相比較粗,只喺糝上唂咕粉及唧上少少咖啡汁,但味道喺焦糖味喎!原來,睇返個名,英文寫住「classic tiramisu with caramel and coffee sauce」,真喺唔明點解中文會無咗「焦糖」二字,而且,唧嗰少少,跟本試唔到幾多,況且,件蛋糕索價唔平。
bowl肉桂脆配栗子蓉及朱古力汁 $88
西班牙甜品Churros,都食過好幾次,一般都好似小型油炸鬼咁,幾吋長一條條,炸好再沾滿沙糖同肉桂粉,之後蘸朱古力醬食。但今次個Churros炸麵粉條甜品,就極之有驚喜。首先,都好鍾意店家所用嘅譯名「肉桂脆」,做成環形上下兩層,再加入栗子蓉,裝飾仲有栗子雪糕及紅桑莓,相賣立體唔單調。而個肉桂脆既香且脆,肉桂味突出,而栗子蓉柔滑粉甜,至於「朱古力汁」只喺底下一抹,用於賣相多過實際。
服務方面,普普通通,感覺店員似乎主要招呼幾枱熟客居多。幾款食物,整體而言,有好有唔好,拉平均計,可以講喺OK高少少。成日話啲「男人沙沙滾」即喺搞啲唔正經嘢,但嚟到PizzaZaZa,個牛肝菌全麥薄餅值得一試,記住佢個正名叫Porcini,「ZaZa菌」唔知會唔會成為佢個別稱!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$225

餐廳資料:
PizzaZaZa
大坑大坑浣紗街7號地下
2881 8287

沒有留言:

發佈留言