2014年4月24日星期四

Bao Wow:一包走天刈

第一次接觸刈包,喺多年前去台中旅行時,晌逢甲夜市遇見依款夜市街頭小食,見「刈包」兩個字唔識讀(音:艾,睇字形你就知有切開嘅意思,刈包,泛指以扁長橢圓形饅頭夾入餡料而成嘅小包,可以當作為台式漢堡),又好似幾有趣,所以,就買咗一個嚟試。當時所賣嘅款式,不外乎荷蛋、培根、火腿、牛肉、瘦肉及五花腩,配搭比較簡單啲。
台中逢甲夜市刈包小檔
不過,最近再遇上,喺晌灣仔大王東街嘅「Bao Wow」。店主對此包情有獨鍾,一於重新包裝,引入香港,獨賣刈包,可謂一包走天涯,希望做得夠專注;味道上又帶來好多創意,喺希望令人覺得刈包唔喺老土嘅代名詞!
位處橫巷小街嘅Bao Wow,雖然鋪面細細,但一入夜門口大大個霓虹光招牌,搶眼到爆,都幾難認佢唔到。鋪內格局窄長,高腳枱配紅白高腳椅,白磁磚襯水泥牆,粗獷型格,帶點美式快餐風格。
食物又有咩選擇呢?餐牌上以6款刈包為主打,都喺極濃亞洲風味,包括:傳統刈包、泡菜牛肉、棒棒雞、芝麻酸薑豬扒、泰式魚柳及照燒豆腐,款式自創,每款定價$32(1個)/ $58(2個);又可以揀套餐,兩個包配一客飲品,售價為$68,再豐富啲,以折扣價換取薯條、芋頭條……等小食。如果夠人多,又多心,不妨考慮點客刈包拼盤,有齊6款,每個包跟散叫一樣大細,只喺賣$168(只不過除番開,每個$28,又唔喺平好多咋喎)!
除咗刈包之外,仲有多款小食供應,如田園沙律、薯條、忌廉蘑菇湯、芋頭條、洋蔥圈……等等;此外,甜品、飲品一應俱全,較特別喺手工啤酒,坊間少有供應。
bowl芋頭條 $22
喺店裡幾招牌嘅小食之一,芋頭條外層甘脆鬆化,內裡仍帶有芋頭嘅粉糯質感,入口唔油膩,伴甜辣椒蛋黃醬,微辣少酸,更加提味去膩,好得意嘅醬汁。
bowl芝士泡菜肉醬薯條 $48
一般炸薯條(配紫菜芝麻粉)賣$16一客,不過,想推介喺依個「芝士泡菜肉醬薯條」,單睇個組合:芝士、泡菜、肉醬、薯條,惹味唔在講,辛香刺激,一條接一條,可以食唔停手,好味。
試完小食,喺時候回味刈包滋味,嚟個刈包拼盤,雖然共有6款,不過小弟都只喺品嚐咗其中3款,但已好夠皮,因為,仲有試埋4月新包,一口氣食4個包包,等同食咗兩餐飯,晌山區走趯幾操勞都好,一下子啲力氣都返晒嚟啦。
小包厚薄適中,鬆軟唔黏牙,估唔到原來喺自家店內製作,唔用外來貨,又搓又發酵,現場即蒸,果真新鮮軟熟。除小包自家製之外,另一賣點,就喺刈包即叫即做,有單即從蒸籠取包,夾好配料,再下醬汁,多份新鮮熱辣嘅感覺。
bowl傳統刈包
6款刈包中最暢銷嘅款式,無他嘅,就喺好食。包中嘅豬腩肉味道亦都不惶多讓,甘香多汁,鬆化入味,細問之下,喺以皮薄肥瘦均勻嘅荷蘭豬腩肉,搵十多種香料熬製嘅鹵水汁,炆燉多個小時而成,怪不得濃香軟腍;再加入酸菜粒、芫茜碎、花生碎、紅糖粉,難得做到甜酸不膩,集鹹甜酸一身。
bowl泡菜牛肉刈包
餡料包括韓式泡菜、牛肉片、大荳芽,配自製韓燒汁,牛肉軟腍多汁,泡菜唔太辣,但跟大荳芽同樣爽脆,口感不俗。
bowl棒棒雞刈包
屬四川式口味,以雞絲、青瓜、麻辣花生粒及自製芝麻醬組成,雖然雞肉無預期中咁嫩滑,水準仍有少少唔穩定,需改善一下,但味道突出,尤其麻香,喺小弟喜歡嘅點到即止,唔會太搶,整體口感有層次。
bowl椰汁咖喱雞刈包 $38個
其實試咗幾款刈包,對佢哋嘅出品,都滿意十足,有質素,有創意。所以,4月新推甚有南洋風味嘅椰汁咖喱雞刈包,幾期待個味道喺點。依個雞肉比起棒棒雞嘅雞絲嫩滑啲,椰汁及咖喱香味平衡,辣度溫和,再加埋炸洋蔥圈,豐富咗個咬口感,真喺唔錯。5月又有新包出,想知喺咩嗎?
食包醬汁好重要,每款刈包本身已配上一款獨特醬料,但人人總有自己喜好,所以,在店中架設咗一個醬汁架,3款醬汁分別喺茄汁、甜辣椒蛋黃醬、是拉差香甜辣椒醬,多少隨意。
甜品一環,最欣賞喺店主續用刈包嚟創作,唔會無啦啦買咩芝士蛋糕、慕絲餅之類,不過,創新點都要啲時間,暫時只有兩款甜品供應。

bowl炸包條 $28
質感及食法,都好似西班牙人嘅早餐「炸麵粉條」(Churros),晌中環嘅Tango Argentinian Steakhouse第一次接觸。原註喺伴朱古力醬,但Bao Wow就改伴阿華田煉奶醬,確喺搞鬼,但效果又出奇哋唔錯。炸包條入口甘香,如能灑點肉桂粉可能仲正,不過,最大缺點喺好油,因為就咁用刈包炸,而刈包本身勁索油,實有需要改進個做法,唔用炸,又可唔可以用焗呢?
bowl雪糕炸包文治 $38
唔講都幻想到喺樣乜嘢,炸香嘅刈包配上兩球雲呢嗱雪糕,一冷一熱,口感過癮,不過,炸過嘅刈包較油,雪糕又溶得快,結果,相機先食,就輪到雙手食先,搞到一手都喺,有啲手忙腳亂。
bowl蜂蜜冬瓜茶 $15
汽水晌收銀旁一字排開,有可口可樂、玉泉忌廉、芬達橙汁、雪碧外,較特別喺蜂蜜冬瓜茶及蘋果西打。小弟揀嚟前者,因為小食及甜品都喺炸嘢多,冬瓜茶就最能清熱解毒、生津止渴。
雖然一派美式快餐風格,自己招呼自己,唔會有太多服務可言,不過,加設自助醬汁架,以及晌入門左邊吧枱上裝有多組手機叉電插頭,貼心之餘,亦令服務增值加分。而且,店主虛心聽取客人嘅意見,又加值得加分嘅地方。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
Bao Wow
灣仔大王東街28號2號舖
2528 9505

沒有留言:

發佈留言