2014年2月1日星期六

富臨漁港囍臨門酒家 Foo Lum Fishman's Wharf Restaurant:步步糕陞

今年所食嘅第二底年糕,喺外父所送,富臨集團出品。原本外父送兩盒過嚟,一盒蘿蔔糕,一盒年糕,不過知舅仔對年糕麻麻,所以揀咗年糕,蘿蔔糕就留番俾佢食。不過,事後佢話要年糕好過,因為蘿蔔糕嘅臘肉、臘腸勁肥喎!
富臨啲年糕比較大個,又重秤,因為盒底無成份,無淨重……等相關資料,只喺一拎上手估佢大概有成兩斤左右重,而睇埋色澤都幾對辦,至於好唔好食,試過先知。
試過晌親戚屋企食年糕,佢哋喜歡「齋煎」,煎完仲要一塊疊一塊,夾時黐到實,好難搞。我就喜歡沾蛋漿煎,薄薄一層就夠嘞,唔使搞到啲年糕黐實晒就可以嘞;仲要慢火細烘,令到啲年糕軟得嚟仍然帶份煙韌感。講到富臨年糕嘅質素,味道上稍稍偏甜,但有淡淡椰汁香味,香糯軟綿,有點韌勁。
相信好多人晌過年期間都食咗唔少糕,小弟今年食到嘅大多數都喺比較傳統啲,但無論傳統定新派,但願人人讀書、工作都步步高陞,富臨各家!

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
富臨漁港囍臨門酒家 Foo Lum Fishman's Wharf Restaurant
荃灣眾安街68號荃灣城市中心一期6樓
2409 0883

沒有留言:

發佈留言