2014年2月11日星期二

Corner Burger & Bar:國寶!角堡!

講起「國寶」一詞,多數人嘅下意識第一個印象喺熊貓,以中國以言,依個答案都唔錯得去邊;如果問你,咁美國嘅「國寶」又喺咩?唔知你會點答!實際有無我都唔太清楚,不過,為食嘅我就覺得漢堡、薯條、炸雞翼喺花旗國嘅另類「國寶」。早前,就晌灣仔謝斐道找上另一「角堡」,位處街角主打賣漢堡嘅Corner Burger & Bar。
入夜後嘅謝斐道都比較靜,行到馬師道交界,Corner Burger & Bar寧舍突出,除咗射燈嘅燈光之外,紅磚牆嘅外觀跟周圍石屎大廈好唔同。其實,餐廳集漢堡包店與酒吧一身,所以,內部裝修都以高腳枱櫈為主,掛有不斷播映體育節目嘅大平板電視,喺飲酒、嘆小食、傾吓偈嘅區域;然而,餐廳最入嘅地方放置咗梳化椅及餐枱,更掛上唔少美式鐵版畫,喺較靜,又方便用餐嘅地方。
近門口酒吧位
近門口酒吧位
餐廳較入嘅用餐區
雖然試菜菜式一早已由餐廳定下,都喺數款招牌菜式,但都想睇睇整體有咩選擇。原來雖掛名賣漢堡,原來仍有唔少其他類別菜式,如沙律、意粉、焗薯、惹味小食……等等。當然,叫得自己做酒吧,酒精類飲品不可少,由啤酒、紅白酒、威士忌以至干邑、雞尾酒都一一有供應;因為都有供應正餐食品,所以,咖啡、茶、汽水、果汁都有。
意粉及沙律類
小食及焗薯類
飲品餐單
最可惜今日仍有少少抱恙,加上天氣又實在太凍,一向少飲酒嘅我,故然滴酒不沾,連帶想飲杯咖啡或果汁也不行,乖乖以暖水侍候。而同行友人Ivan兄本身都有飲開幾杯,原來亦都小病初癒,真喺同病相憐。
bowlItalian Tomato Salad with Mozzarella Cheese $88
估唔到並無以餐廳自居,沙律方面仍有成5款選擇,平嘅有凱旋沙律、煙三文沙律,貴嘅又有波士頓龍蝦沙律,要平要貴,悉隨尊便。而今晚試到嘅喺意大利蕃茄水牛芝士沙律,簡單沙律菜墊底,中間原舊水牛芝士角切,落手非常大方,側傍裙邊有數片意大利蕃茄,單睇賣相,製作認真,用料無欺場。沙律菜十分鮮爽,蕃茄頗清甜,煙韌而清淡嘅水牛芝士較常食到嘅稍為實心,少份綿柔,不過,淋上嘅葡萄醋入口厚身醇香,為道沙律額外加分,問過侍應,原來葡萄醋買番嚟時再經調校及煮過,有時廚師嘅功夫就只有反映晌依啲細節位之上。
bowlBuffalo Wings $56
水牛雞翼喺美式餐廳一道幾出名嘅小食,晌網上打「水牛雞翼」4字,就好易搵到佢嘅起源,不過,想重點講講,依款雞翼嘅特點就喺以酸辣醬汁為雞翼調味,食落香脆可口,酸辣過癮。唔同廚師有唔同嘅「酸辣」配方,做法都各異,眼前所見,一客6件嘅水牛雞翼,有別傳統,酸辣醬汁另上,據講喺怕有啲客人唔食得太辣,如讓客人自己沾點,試過先自行再蘸多蘸少,比較有彈性啲。講番啲雞翼,本身炸得極香脆,外皮咔嚓應聲裂開,而醬汁少酸微辣,無想像中咁勁,啱我依類唔食得太辣嘅人。老實講,個醬汁又確喺幾有少少中式辣醬嘅感覺。
bowlCarbonara $72
單論意粉個質惑、醬汁個味道,依道卡邦尼意粉小弟就好滿意,意粉煮得有咬口,蛋黃忌廉汁做得好柔滑,而且落咗超重手巴馬芝士粉,芝士味勁濃,勁啱我呀;此外,煙肉唔肥,又有唔少磨菇,令整個意粉味道唔單調。可惜,食到尾就出現咗個問題,啲油沉晒底,唔喺咁理想,令到最尾嗰一、兩炷意粉油淋淋,喺美中不足之處。另外仲有兩款意粉:黑松露雞肉意粉及辣蕃茄醬意粉,有機會下次試試先得。
bowlCheese Burger $68
既然用上「Burger & Bar」,漢堡又點會失禮吖,翻翻餐牌,就見到足足有成16款漢堡,加2款三文治,漢堡以牛肉佔絕大多數,仲有蔬菜、豬、羊、雞及魚嘅漢堡,定價由$60至$168。
壓軸登場嘅芝士漢堡卒之出現,佢個呎碼真喺唔講得笑,無論一底一面嘅包身,以及內裡嘅牛肉,都厚身份量足。個包新鮮軟熟,有成吋厚嘅百份百安格斯牛肉,唔單鬆軟,而且肉味濃,富肉汁又帶點油香,再配以蕃茄、酸青瓜、車打芝士、羅馬生菜,加埋自家醬汁,真喺想一口過咬落去呀,不過個漢堡呎碼實在太大,都要分開嚟食,依然令人食得回味。
以份量及質素而言,店方取價唔貴,加上環境舒適,無論摸酒杯底,抑或跟友人食飯聚餐都OK。再次多謝店方邀請,希望菜式越做越好,讓客人唔單止飲得開心,仲食得開懷!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
Corner Burger & Bar
銅鑼灣馬師道1-5號及謝斐道348號保如大廈地下A-D舖
2297 3310

沒有留言:

發佈留言