2013年8月23日星期五

金殿海景宴會廳 Golden Palace Seaview Banquet Hall:家常小菜.小菜加償

與朋友約食飯,搵食肆嘅責任不成文都落在晌我身上,佢哋成日有個錯覺以為我周圍食,周圍試,食遍香港,目前全香港有成四萬幾間大大細細嘅餐廳,就算一日3餐出晒街食,一年365日如是,都要食成40年啦。小弟雖貴為殿堂食家,都喺虛銜嚟啫!今次約番啲舊酒店同事食飯,難得有人有建議,我都唔多諗舉腳贊成啦,餐廳原來就喺晌isquare嘅金殿海景宴會廳。
睇酒家名字,你就知佢主打仍然喺搞婚宴酒席,所以,環境裝修都喺較為華麗大體,灰白色雲石牆身,高樓底,加置大型水晶燈,枱布、茶杯、餐具都光潔如新,佈局企理四正,連所有座椅都加有金色椅套,可見一斑。
雖然酒家位處尖沙咀區,又喺isquare高層,裝修有氣派,但出奇哋收費唔高,菜式定價非常合理,仲要惠顧有贈送,連埋茗茶$12位,酸菜$10碟(6個人擺低咗兩碟),加一,再者,同枱老友唔大食,食咗七百蚊都未到,每人都只喺$115,實在好划算。
bowl金盞明蝦球(免費)
晚飯大放「送」,期期不同,每星期都會轉款,每枱限選一款,我哋就要咗依個金盞明蝦球。酒家又幾好喎,我哋6個人,就跟人頭俾番6個明蝦球。所謂「金盞」,就喺炸蝦片,然後兜住個脆炸蝦球,外層粉漿炸得幾酥脆,但少少油膩,而蝦球幾爽彈,不過,面面真喺唔使唧咁多沙律醬,況且,又唔喺唧得好睇。
除咗散點,有個「當日孖寶」,賣$188,有份斑頭腩及一份浸白菜,又即管試試如何。
bowl砂窩野菌干煸斑頭腩(例)
斑頭腩蘸粉漿酥炸再干煸,食落比較少油少汁,感覺乾身一啲,加入秀珍菇、蔥度,令整道菜香氣四溢。此外,斑頭腩裁得大件,夠肉地,又勝在嫩滑,如粉漿再薄啲就更正嘞!
bowl米水杞子浸白菜(例)
「米水」浸白菜真喺第一次見識,以往多數都喺魚湯,雖喺唔知佢啲「米水」點整,感覺寧舍有米香,好清淡,除白菜,仲有啲草落,清清淡淡嘅一道素菜。
bowl砂窩芹香麵醬雞 $108
另一道砂窩菜式,睇個名及菜式賣相,應以麵豉醬爆香啲雞球之後,再以乾蔥、芹菜兜炒逼香。雞球斬得大大舊,好有麵豉香,不過唔算好嫩滑;砂窩保持熱力持久少少,令芹菜香氣十足。
bowl珍菌六味齋煲 $98
今晚點得特別多砂窩,依個齋煲又喺砂窩菜式,不過,賣相就肯定唔及餐牌張相嘞,因為餐牌相細緻地執過嚟,賣相特別精巧。一堆蔬菜材料,蜜糖豆、芋頭、冬菇、甘筍、白果、秀珍菇……等等炒埋一煲,味道其次,少油少鹽,實屬健康之選。
bowl飄香荷葉飯 $128
荷葉飯個人標準好簡單,飯粒食起嚟清爽分明,帶有荷葉香,咁就已經OK,內裡加入咩料都只喺基礎以上嘅添加物。眼前嘅荷葉飯就未達個人要求啫,飯粒睇落好似幾分明,不過,一入口有點腍,未至於爛,但唔爽身,口感麻麻;另外,荷葉味好一般,只可以講,飯內料多,蝦仁、臘腸、雞肉……。
由於我哋無乜點貴嘢,都喺食吓小炒咁,所以,如果對菜式唔太要求,又想坐得舒服輕鬆,唔使等位,又唔使限時交枱,金殿海景都算喺一個唔錯選擇,至少,晌isquare之上,交通便利。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$115

餐廳資料:
金殿海景宴會廳 Golden Palace Seaview Banquet Hall
尖沙咀彌敦道63號iSQUARE 國際廣場26樓全層
2368 3898

沒有留言:

發佈留言