2023年1月8日星期日

新龍騰閣燒臘飯店:人情味「龍」

完咗早上嘅聚會,因為下晝仲有另一場聚會,所以,要快閃食個午餐。今次就唔揀茶記,由朋友帶我去試試呢間「新龍騰閣燒臘飯店」,佢話呢間啲燒味質素有一手,喺佢嘅飯堂之一。
入到去,鋪仔細細,真喺座位唔多,因為呢類燒臘飯店,主力都喺外賣使,俾啲人斬料拎返屋企加餸。內裏嘅裝修都喺舊一派嘅,而幫襯嘅客人 都喺熟客或街坊居多。
餐牌一大個貼晌牆上,都喺大家耳熟能詳嘅燒味,而定價嘅範圍都好大,平嘅有雙拼飯餐,$44啫,貴嘅大脾拼飯餐,最貴可以去到$110,如果轉燒鵝亦需另外加$16,飯品包一客例湯,如果唔鍾意飲湯,亦都可以轉港式飲品,但需另外價錢。
bowl燻蹄燒鵝飯加例湯 $60
老友就唔介意加錢食燒鵝,因為佢喺識嘆之人,因為我無問佢太多詳情,所以,貼張相就算啦。不過,佢介紹得我試嘅,都喺有番咁上下質素,唔會叫我陪佢一齊伏嘅,此外,呢度啲飯量都好多,一大碗咁,肯定夠飽肚。
bowl叉燒燒鴨飯加熱奶茶 $46
因為轉燒鵝覺得唔喺好划算,反正我食燒鴨都OK,就配叉燒雙拼。叉燒有肥叉、瘦叉、半肥瘦,呢度都好多彈性,揀咗瘦叉,啲叉燒真喺好靚仔,咬落去好鬆化,唔會好似柴乾咁,又有少少燶邊位,調味啱啱好,富蜜香,而燒鴨都唔差 ,好有油香,沾上少少冰梅醬,去膩一流。
睇樣呢度應該喺好家庭式作業,同埋都喺好老一派嘅管理,但就人情味搭夠。個阿姐招呼得幾好,成日問我哋使唔使要多啲醬呀,總之多謝老友帶我嚟試到啲高質素嘅燒味。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$46

餐廳資料:
新龍騰閣燒臘飯店
地址:葵涌青山公路452號地下
電話:2422 7340

沒有留言:

發佈留言