2022年8月14日星期日

真味鮮廚 Tastefull Kitchen:「鮮」入為主

自從無再搞「死佬飯局」,就好耐無食過啲海鮮餐,最近,就有死佬移居楓葉國,所以,人少少點都要搞番一次海鮮餐,聚聚又好,餞行又好,總之幾個死佬搞個小局擦番餐。其中一位老死早前試過「真味」嘅蒸鍋餐,大讚交足貨,其他人都費事諗,就呢間啦。
雖然話分時段,我哋揀頭輪,不過,因為無第二輪客,所以,我哋繼續坐、繼續食,其他個環境唔錯,枱未算拍得好逼,而且,有啲透明大膠板隔一隔,感覺唔錯。
介紹番今晚嘅主角「龍蝦鮑魚海鮮蒸鍋餐」,4位用,收$1,180,但另收茶芥,再加一,埋單價要$1,355。成個套餐內容都幾豐富,包9樣蒸鍋食材,加個瑤柱排骨粥底,加送健康飲品一渣及大枝裝啤酒一枝。
是晚嘅健康飲品喺竹蔗茅根,啱晒我哋,再者,我哋咁多個都唔好酒,所以,換多枝竹蔗茅根先。
都相隔咗幾件年無食過海鮮蒸鍋,依定啲器具又先進多一步,好似個蒸爐蓋,已加裝透明玻璃,更方便睇到裡面食物嘅狀況。不過,如果講啲嘢熟唔熟,都喺睇番餐牌嘅建議晚間,再用個電磁爐嘅時間制嚟控制就最方便。
上文都講過套餐會包個粥底,所以,開得爐,就由侍應出手,將瑤柱碎、排骨、南瓜、銀杏同米,放晒晌鍋底等佢慢慢熬,最後就有鍋靚粥食。
bowl澳洲龍蝦
餐牌有標明每款食材嘅份量,童叟無欺,話有斤半龍蝦,照睇都無呃秤。啲龍蝦色澤光鮮,肉質晶瑩,放滿金蒜,按佢建議嘅時間蒸好,嘩!蒜香一湧而出,啖啖蝦肉,又爽口,又鮮甜,仲有少少蝦膏。
bowl新鮮南非鮑魚
啲南非鮑好大隻,處理得相當乾淨,蒸佢4分鐘就食得。一人一大隻,夾住豪食,食得爽,雖然無話配果皮蒸咁花巧,但原味就食得出其鮑味不俗,口感柔韌富彈力; 順帶一提,出面有個醬料區,可以自行「混醬」,沾上少少辣椒豉油,鮑魚嘅鮮味更突出。
bowl沙巴龍躉斑
二斤嘅斑件,切埋真喺一大碟,無欺場,睇見啲魚肉,色澤新鮮有光澤,唔會暗暗啞啞,放上少少薑絲蒸,清蒸就最能食出啲魚靚唔靚。啲魚肉入口極之嫩滑就唔在講,魚味鮮甜,大大嚿放咁入口,正呀喂。
bowl生猛海蝦
海蝦有段小插曲,初時嚟咗8隻,即喺每人分得兩隻,但餐牌標示有半斤,轉頭補番一大碟嚟。啲蝦好生猛,送到嚟有啲仲「紮紮跳」,清蒸後,沾上豉油,好鮮味,口感又爽彈,再者,唔喺蝦毛細細隻,每隻都幾大吓,好好肉。
bowl紅棗雲耳走地雞
食完海鮮,接住食肉,先試試啲雞,啲雞件好大堆頭,保持住份量十足,而啲雞件幾大件厚身,就要蒸耐少少。估唔到啲雞肉確喺幾嫩滑,一啲都唔嚡口,皮下脂肪亦少,又有少少紅棗香,真喺唔錯。
bowl安格斯牛肉
晌安格斯牛肉與西班牙黑毛豬只可二選一,我哋一致通過都喺鍾意食牛多啲,嚟到一大碟牛肉,睇落真喺幾靚仔,都幾多油花。一次過蒸晒佢,人人都分到好多片,大啖大啖咁食,啲牛既有油香,又有肉香,真喺食得過癮。
bowl手打蝦丸
食打鞭爐就唔少得啲乜丸物丸,而今晚嘅蒸鍋一樣帶有啲手打蝦丸,清蒸真喺第一次囉。都唔好睇少,真材實料,好有鮮蝦味,又極之彈牙,可惜喺每人只得兩粒,兩啖食晒。
bowl日式餃子
睇樣就似喺來貨嘢,因為,自己包嘅,啲樣呀、摺紋呀,應該會靚仔啲,嚟到都仲有好多雪花晌面,不過,都無乜太大期望,食落叫做OK啦,唔好太多肥肉都收貨喇。
bowl鮮甜津白
接近尾聲,補番啲蔬菜,平衡一下餐飯嘅肉類,不過,就只有津白,幸而都夠晒鮮甜,之但喺,如果喺以蔬菜籃形式,同樣都喺一籃,但多幾款蔬菜就感覺有睇頭啲。
bowl瑤柱排骨粥底
蒸鍋食完,輪到嘆個粥底喇,喺咁唔停蒸佢兩個鐘,啲粥真喺好綿,而且,啲海鮮呀、雞肉呀、牛肉呀嘅精華滴晒落鍋粥度,加上事前放入去嘅瑤柱、排骨、南瓜,令到碗粥好食到不得了。
總結餐飯,用料不賴,有海鮮,有靚肉,份量又十足,4個麻甩佬,飽到上心口,而且,招呼都幾唔錯,個別阿姐亦好好傾。最後,祝老死過到去,事事稱心,生活更愉快!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$340

餐廳資料:
真味鮮廚 Tastefull Kitchen
地址:旺角洗衣街39-55號金雞廣場1樓
電話:2782 3836

沒有留言:

發佈留言