2021年7月24日星期六

泰小子 Thaiholic:街頭美食新常「泰」

前一篇食評講到小弟同朋友由大埔經粉嶺、上水、元朗一直踩單車踩到嚟屯門,是日天氣都有啲熱,少少曬,踩吓抖吓咁,中途就晌元朗食午餐,最後,以屯門公園為终點,再晌附近周圍兜吓,因為屯門真喺相對少入嚟。友人之前晌網上見到有一家小店「泰小子」主打賣泰式香蕉煎餅都幾人氣,又開晌屯門區,加上我哋踩住單車,故此,真喺專誠踩過過嚟拜會一下,當喺食個下午茶補充番啲糖份,否則對我哋呢啲區外客真喺未必行到咁入。
嘩,唔喺講笑,鋪前多人到呢,好彩問過都喺等廿分鐘左右,落單後晌附近打個轉返嚟就有得拎。食物如上文所講,主打就喺唔同口味嘅泰式香蕉煎餅,其次,仲有多款特飲,及兼營幾款較港式嘅西米露同涼粉。最後揀咗一款煎餅及一款特飲, 夾埋都唔喺平,但都即管試試。
bowl芝士紫薯煎餅 $35
小弟未去過泰國,呢一種泰式香蕉煎餅都喺第一次試,晌眾多口味中,小弟就最有興趣喺「芝士紫薯煎餅」,由於餅面灑滿了紫薯粉,外觀自然較為吸晴。因為所有煎餅都是即點即做,耐心等待故然需要,做好即吃更喺重點,外帶拎到返屋企一定打少少折扣。咬一口,煎餅外皮好脆口,有陣陣紫薯香,裡面滿滿香蕉蓉及少量芝士,味道比預期夾,口感有少少像滬式嘅豆沙窩缾,整體感覺真喺唔錯。
bowl楊枝甘露 $28
只賣$28兼且大大杯,本應已感到很抵飲,但把飲管攪拌多幾次,原來,內裡有非常之多芒果肉、柚子肉,兼且滿滿嘅西米,椰奶也很濃郁,不會「水汪汪」咁,一路口飲,一路啜,好似食咗兩碗楊枝甘露糖水般,非常飽肚吓,性價比超高! 唯一挑剔喺唔夠冰凍,大抵因為踩完單車,想飲得凍啲,應該揀飲芒果沙冰先啱,哈哈!
依家啲街頭小食好多元化,都唔淨止篤魚蛋、雞蛋仔、碗仔翅……,而且,各區都有唔少主打獨特性嘅小食,漸漸形式一個小食嘅新常態。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$63

餐廳資料:
泰小子 Thaiholic
屯門青河坊3號利寶大廈地下3號舖
3488 0827

沒有留言:

發佈留言