2021年7月10日星期六

從心素食 Heartful Veggie :從心「鎖肉」

老婆話今日幫咗佢拎晒成喼帳薄返公司,晏晝餐飯就佢請,小弟當然欣然接受,不過,餐廳都喺等番佢揀,佢就揀咗「從心素食」,因為佢想我試試呢度嘅「片皮鴨」,佢之前同朋友試過,覺得非常有特色。
地鋪有外賣專櫃,而堂座就設晌樓上,上到去,裝修簡約,一室中菜小館嘅格局,光猛企理,最好喺啲枱櫈唔會排到密麻麻,而且,又無滿天神佛咁,加上當時人客唔多,客人亦比較斯文,所以,感覺寧靜、舒服
遇着初一齋期,無晒啲午市套餐,餐牌只有兩個,一個喺「廚師精選、時令推介」,另一個喺2、4、6人嘅「精選套餐」,本來想揀精選套餐,但老婆話兩人份嘅份量都多,佢怕食唔晒,所以,最後都改為散點。
順帶提一提,茶錢$10位,啱啱坐晌近沖茶位,睇得見有普洱、鐵觀音、香片及較少會晌呢類型餐廳會出現嘅蕎麥。所有茶葉都喺以獨立茶袋裝好,所以,沖茶唔會沖到啲茶葉出嚟。
bowl招牌蜜汁叉燒配片皮鴨(跟掛包6件) $118
老婆今日指明要叫俾我試,喺佢嘅真心推介,老實講,兩個人食確喺有點多,最好就喺3個人試,因為附送嘅掛包有6件。啲蜜汁叉燒真喺好似樣,而啲片皮鴨外觀比較黑,當然要加少少幻想當佢喺片皮鴨啦,不過,兩者份量都幾多,堆滿一大碟。
先淨食啲叉燒同片皮鴨,兩者都燒得幾香口,入口唔會「乾崢崢」,口感及味道嘅像真度都極高,唔講都有錯覺以為食緊叉燒同鴨肉。
之後,再試吓一片掛包夾住叉燒,一片掛包夾住片皮鴨,再一片掛包夾住叉燒加片皮鴨,由於啲掛包熱辣辣、軟綿綿,再搽上甜醬,點配都好食。食完4個掛包(老婆話食兩個已好夠)就好似食咗4個漢堡咁。
bowl沙嗲羊肉串配木綿豆腐 $52
而呢一份羊肉串就喺小弟想試嘅,一客3串,今日啲菜式其實最好喺3個人嚟食。
羊肉以大豆做,當然無羶味,但樣貌跟口感都幾似樣,食落有種肉嘅韌勁,有咬口,沙嗲醬亦做得出色,非常有花生香。
而木綿豆腐外貌似豆卜,但咬落裡面嘅密度都喺高嘅,軟滑而富豆香,唔錯!唔錯!
雖然,今次只喺叫兩樣嘢,但因為份量唔少,都食得好夠飽。小弟都幾鍾意呢度嘅寧寧靜靜,不過,全場十幾張枱,但只得兩知侍應,又要應付上層堂食客,又要應付樓下外賣客,早段人少都勉勉強強,但中段開始人多就明顯人手不足了。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$105

餐廳資料:
從心素食 Heartful Veggie
尖沙咀漆咸道南71號閣樓
2366 0067

沒有留言:

發佈留言