2016年11月9日星期三

Amitie Kitchen:友情小廚

年中同多年死黨Dee Sir大嚐韓式炸雞,傾偈講吓麻甩佬嘢,之後話過有時間再約約,因為工作關係佢成日飛,約佢唔易架,今晚佢就俾到個期小弟,仲拉埋佢嫂夫人聚一聚。選址晌尖沙咀商廈樓上鋪嘅Amitie Kitchen,皆因睇到相熟食友嘅食評,介紹店主兼主廚喺晌本地著名5星酒店出身,應該有一定嘅實力,就探秘一下這小店水準如何。
一出電梯就已經喺餐廳門口,入到去地方比想像中大,但屬小店格局,裝修簡約平實,晌柔和嘅燈光下,整體用餐環境都予人輕鬆自在。
餐廳尾仲有兩個貴賓房,亦可以打通,每個大約可容納8-10人,人多又想私隱多啲,訂房就最好不過,但設最低消費$2,000(每個計),其實定得唔高,即平均每人消費二、三百左右就夠數。
除散點之外,仲有一系列套餐:三道菜嘅精選晚市套餐、二人套餐、四道菜嘅特色套餐、六道菜嘅風味套餐,平貴都有,可謂豐儉由人。套餐故之然划算啲,但份量十足,所以,人多就建議套餐加散點,划算得嚟有多份彈性!
此外,牆上黑板亦寫有多款推介菜式,如太多選擇唔知揀咩好,就不妨晌推介中諗諗。而且,想特別少少,訂枱時原來仲可以同店方講聲,等主廚為你特別設計菜式,甚有私房菜嘅感覺。
另外,有個甜品及飲品餐牌,以一家小店形式,真喺無諗過佢哋會提供咁多款甜品。好酒之人亦有選擇,因為餐廳都有提供多款餐酒。
bowl特色麵包拼盤
單喺個麵包碟,已睇得出店家嘅心思,一共有4款自家製嘅麵包:墨魚汁包、香草脆條、原味法包及無花果法包,以人頭計,各有3片,保證人人都有得試。
墨魚汁包好軟熟,送到上枱時仲喺微暖;香草脆條陣香草味超突出,而且咬落卜卜脆;原味法包當然喺大路嘢,但混入無花果乾嘅法包,份甜味寧舍自然清甜,搽啲牛油已好好食。
bowl法國藍青口伴香草白酒忌廉汁配蒜蓉多士(套餐)
早前晌一家比利時餐所食到嘅青口,質高味美,印象難忘,今晚晌度所嚐嘅法國藍青口,同樣有水準。雖然啲青口肉地唔算厚,但勝在鮮甜,而且份量多到似主菜多過一道前菜;個香草白酒忌廉汁做得好香滑,既有香草味,又有微微白酒香,內裡混入好多配料,味道有層次,所以,再加落片蒜蓉多士度一齊食,超正;因為個汁底都幾多,故就可以用埋之前啲「餐包」蘸嚟食,唔好嘥。
bowl蟹肉牛油果沙律伴蕃茄油醋汁(套餐)
食完個較濃味嘅藍青口,再落嚟嘅沙律,正好清新一下大家嘅味蕾。依道沙律唔花巧,但絕對喺以新鮮取勝,沙律菜好爽脆,蟹肉一啲無手緊,唯獨是牛油果我就覺得未夠熟透。底下再墊有蕃茄同青瓜,配上油醋及少少芒果醬,食完令人更開胃。
bowl龍蝦忌廉湯(套餐)
時下唔少餐廳都有做龍蝦湯,一般敢做依款湯嘅餐廳都會做得唔差,雖然,個湯無早前晌灣仔Blue Brick Bistro咁有排場,又有大大件波士頓龍蝦肉,但個湯底一啲唔失禮。入口龍蝦味都好濃郁,口感順滑,湯內有少少蝦肉碎,老友就話有少少澀味,我就唔喺太覺得。
bowl南瓜蕃茄湯忌廉湯(套餐)
喺是日餐湯嘅款式,雖然,套餐喺指定嘅龍蝦忌廉湯,但如果你唔介紹,又想試吓其他湯,佢哋都可以俾你轉為是日餐湯。質感滑溜,完全無粗糙感,南瓜嘅甜味好出,但隱約帶有少少蕃茄嘅酸香,唔重,喺點到即止嘅感覺。
bowl蟹肉牛油果青瓜凍湯 $58
依個喺店長推介俾我哋試吓,話頗有特色,再者,甚少飲凍湯,故貪新鮮好有興趣一試。湯碟中已放有唔少蟹肉及青瓜粒,自己將湯倒入碟內,目的喺叫人睇出蟹肉喺貨真價實,而旁邊小茶壺內青綠色嘅就喺凍湯。蟹肉好有鮮味,個湯飲落好輕盈清新,予人好爽快嘅感覺,不過,個人覺得頗偏向青瓜味,牛油果味太隱約,感覺未夠平衡。
bowl烤燒加拿大豬鞍扒伴芥末莎莎(套餐)
近期都跟豬鞍扒幾有緣,無耐之前先品嚐過,小弟亦幾鍾意依一款食材。睇件扒嘅呎吋、厚薄,就知斤兩十足,如果睇番散點餐牌,喺10oz份量,單價賣$248,所以,個套餐非常抵食。
豬鞍扒烤得色澤金黃,更泛起焦香,好誘人嘅外觀,伴以色彩繽紛嘅沙律菜,喺攞到高分嘅賣相。雖然喺豬肉,但我本身都知依款豬可以唔使全熟,五乘喺最理想,不過,問過店長,為免客人怕太生,通常都做到七、八乘。切開一睇,又真喺扒肉仲喺呈粉紅色,邊位帶少少脂肪,落刀一刻都感覺到肉質份彈性,就算件扒裁到咁厚身,入口有種脆口鬆化嘅口感,唔會覺得好生,更無嚡口嘅感覺,又富肉汁,所以,我哋一致都認為件扒好好食;芥末莎莎,帶微微芥末嘅刺激,用作提提肉香,效果唔錯。
bowl蕃茄慢燴澳洲穀飼牛面肉(套餐)
喺牆上黑板嘅推介菜式,相信有一定嘅質素先敢擺出嚟作為推仲,單賣都要$218架。賣相雖然只喺一般燴肉嘅菜式,唔多花巧嘢,但精彩之處喺佢「內在美」吖嘛!牛面肉入口有「即化」嘅口感,即喺啲肉質慢燴到軟腍、鬆軟,而且好有肉香,就算啲蕃茄蓉好濃香酸活,亦無冚過啲肉味。墊底仲有啲薯蓉,口感非常幼滑,嗒落就知加入咗黑松露醬,立時變得唔普通,叫人睇得出做菜嘅認真同花心思。
bowl黑松露白汁煙肉蘑菇炒年糕 $108
兩道西式主菜做得有一手,但帶韓式嘅炒年糕會唔會甩轆呢?個炒年糕採用咗西式卡邦尼嘅做法,加入白汁、煙肉、蘑菇去炒,再升級添加咗黑松露,而最神髓喺加埋隻生蛋,依家出去食卡邦尼意粉,好多時蛋都慳番費事加架。撈勻後,個汁底集香滑惹味於一身,年糕炒得煙韌有咬口,粒粒都掛滿汁,真喺好正兼好飽肚。
bowl鮮奶咖啡(套餐)+$15
甜點時段,個人喜好都喺要襯番杯鮮奶咖啡,個茶杯造型非常得意,不過,就有姿勢,卻唔太實際,因為奶泡撞落咖啡出嚟嘅口感唔均勻,似意大利泡沫咖啡多啲,還好咖啡味道不俗。
bowl洋甘菊(套餐)+$15
友人就喜歡洋茶配甜點,洋甘菊有多種功效,女生就當然最睇重佢可以抗老化、潤澤肌膚啦。跟咖啡一樣,所用嘅茶杯亦好精緻,而最窩心喺附上嘅喺蜜糖,唔喺普通糖水。
bowl蘋果金寶(套餐)
即焗出爐嘅嘢食永遠喺香噴噴,載住蘋果金寶嘅餐配熱到辣手,就知喺新鮮即焗出品。面層嘅金寶粒非常之香,鬆脆而充滿牛油香味。而金寶底下嘅蘋果粒,較一般切得幼細,煮得軟綿,帶幽香嘅玉桂味,好食。
bowl椰皇二重奏(套餐)
估唔到套餐內嘅廚師推介甜品喺椰皇二重奏(散點定價要$80),即喺椰皇奶凍(下)夾椰皇沙冰(上),奶凍好有椰青嘅清甜味,專登做得更滑身,可以啜嚟食;不過,上層嘅沙冰就差啲,雖然好有椰香,但打得有啲粗糙,未夠綿,食落有少少碎冰粒,喺美中不足之處!
除咗份量十足,味道的確有一定水準,服務亦好到位,添水、換碟都做到足,侍應都好有禮貌。無預到佢哋啲頭盤咁大份量,其實,真喺唔要個炒年糕都夠晒我哋3個人食!無刻意問店員間餐廳名點解,事後自行上網查查,原來喺法文「amitié」,意思喺友情,當然,唔知店主改名喺唔喺帶有依個意思,但同相識足有30載嘅老友嚟聚一聚,感覺好有意思。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$320

餐廳資料:
Amitie Kitchen
尖沙咀亞士厘道27號捷利商業大廈8樓
3104 9234

沒有留言:

發佈留言