2016年4月16日星期六

Moore Cake Shop:我的美孚下午茶餐~新店.新包

如果晌石硤尾大嘅朋友,一定聽過占美餅店,依間鋪至少有幾十年歷史,因為喺小弟由細食到大嘅餅店,亦喺當時晌石硤尾所賣嘅包款較新式嘅港式麵包鋪,最愛喺佢哋嘅排包,軟熟,富牛油香,當然搬離石硤尾十多年已經好耐無幫襯。最近,晌美孚偶遇佢……嘅姊妹店,但最初完全聯想唔到兩者關係,都喺晌門口個餅櫃見到「占美」個餅盒,再問問店員就明白個究竟。
支持吓占美,亦支持吓小店,所以,買咗兩個包當下午茶。小弟好有誠意架,返到去專登焗番熱先慢慢嘆。
bowl蘋果酥包 $8.5
可以講喺幾樣嘢嘅混合體,包括:蘋果批餡、港式麵包、酥條,麵包好軟熟,裡面有好多蘋果、提子乾做餡,蘋果煮得夠軟綿,又有玉桂香,至於包面加咗啲酥條,外觀唔太單調之餘,有少少酥脆感,整體真喺幾好食。
bowl薑汁蕃薯包 $8.5
外間有唔少店推出原條蕃薯嘅蕃薯包,然而,依一款就完全唔同,蕃薯部份可以話做成蓉作為包餡,最突出喺嗰朕薑汁味,好有薑汁蕃薯糖水嘅感覺,其實,味道喺唔錯,不過,蕃薯餡被人感覺喺少得可憐。
有段時間兩公婆星期六晏晝都比較無細藝,所以,趁有閒情逸緻就落去嘆個下午茶,所以,都寫咗好幾篇「我的美孚下午茶餐」系列。不過,食耐咗又好似無乜店有新嘢好寫,加上老婆星期六多咗啲活動要去,故此,依個系列都停咗好耐,啱啱遇着依間新店,俾個機會小弟寫番一篇。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$8.5

餐廳資料:
Moore Cake Shop
美孚新邨第六期地下N42號鋪

沒有留言:

發佈留言