2021年2月20日星期六

東叔叔雞蛋仔:最緊要新鮮

前文提要吓,同老婆晌牛頭角嘅「break」食完晏,再沿觀塘海濱走廊漫步,過到嚟觀塘,再逛逛廠廈買吓嘢。經過「駱駝漆大廈」呢邊,晌閘門口角落見到間小店賣雞蛋仔,堆滿人幫襯,又聞到陣陣雞蛋仔香氣,過吓口癮就買咗包「止癮」。
小店主力賣雞蛋仔及格仔餅,而前者仲分咗正常雞形及特別少少嘅心形,不過,就唔會搞咩花巧喇提供唔同味道,向「傳統」致敬!?
晌等候期間,先留意到原來小店喺大賣香港情懷嘅街頭小食,除雞蛋仔、格仔餅外,仲有爆谷、龍鬚糖、叮叮糖、麥芽糖夾餅、飛機欖、糖蔥餅……等等。不過,好搞笑,我仲見到有啲炸魚皮,生意難做,當然,賣多一兩款產品嚟增加生意額喺常態。
bowl原味心形雞蛋仔 $20
咩都喺即整即食就最好架啦,雞蛋仔吸引之處就喺即做,睇住佢由蛋漿烘焙成雞蛋仔。問吓整緊雞蛋仔嘅哥仔,點解唔加啲唔同口味呀,佢解釋呢度喺賣懷舊嘅,做法忠於傳統,不搞新花款、新口味,謹守食出原味嘅蛋香及口感。不跟風,果然夠專一!
等三數分鐘,就「新鮮」出爐,唔少得一個步驟喺等佢攤一攤,散散熱,咁樣外層先會更脆口。
雞蛋仔烘得金黃,揀心形就純粹氹吓老婆,啲邊位脆到好似薯片咁,而「蛋殼」帶微脆,「蛋心」餡料有2/3滿,睇得到好綿密,絕無欺場,入口卻非常軟綿綿,攤咗陣都仲喺熱辣辣,又極具蛋香,就算只喺原味,食味都唔失禮,都有其值得欣賞嘅地方。
唔知有幾多年輕一代食過呢啲懷舊小食,我諗除雞蛋仔及格仔餅較普遍之外,其他嗰幾樣已經好少地方有賣。想懷舊吓,集體回憶吓,過開嚟觀塘就搵搵「東叔叔」,並支持一吓小店。

個人評分
味道:8/10
環境:5/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$20

餐廳資料:
東叔叔雞蛋仔
觀塘開源道60號駱駝漆大廈3座地下A3號舖

沒有留言:

發佈留言