2019年10月25日星期五

茶館 Tea House:「茶」找不足

平常已經少同細佬妹食飯,都喺一年幾次嘅生日飯、做節飯,如單獨個別食就更少,不過,今晚就同細妹「撐枱腳」,因為有啲嘢交收,加上老婆上堂,小弟無飯開,索性交收完,一齊食埋飯先散。
就番佢,當然晌番石硤尾食,佢建議嚟呢間「茶館」,咪睇個名以為賣茶為主,其實只喺間茶記,不過,新開唔耐,室內嘅裝修新簇,環境又光猛,眼見亦有唔少街坊幫襯,但冷氣唔喺好夠,感覺有微微侷促。
座位旁插住啲餐牌,首先睇睇喺個「精選晚餐」嘅餐牌,主要喺啲小炒套餐,賣$54-$72,跟例湯及白飯,但唔包嘢飲,另叫有半價。
結果,「精選晚餐」嘅選擇我哋兩個都唔啱,因為細妹都嚟過食嘢,所以,佢就鍾意個「撈一丁麵」餐,可選配唔同嘅配料,仲包埋火腿炒蛋多士及餐飲。
bowl吉列豬扒撈一丁麵餐 $52
好快上咗碟火腿炒蛋配蒜蓉多士,睇個樣大概都知個炒滑蛋唔算好滑,而件蒜蓉多嘅蒜粒烘到濃晒,我就無試到味,但個賣相就肯定唔太得,細妹嘅評價喺普通。
而個撈丁選咗XO醬,但無諗過啲一丁煮完就咁放晌碟面「風乾」,而啲XO醬則就咁撻上面,所以,等到細妹食完份炒蛋多士,啲一丁真喺好似「乾晒」咁,撈好耐先撈得勻啲XO醬,味道OK嘅,但處理上有啲敗筆;而件吉列豬唔得,細妹話好韌吓,幸而都算脆口,亦唔油。最搞嘢,送咗碗例湯,就喺豬扒隔離嗰碗。
晌大餐牌內,仲有一系列皇牌焗飯、意粉,比較啱我心水,當中有好多配搭,定價於$48-$52,同樣唔包嘢飲,嗌嘢飲有半價優惠。
bowl青紅蘿蔔煲豬展
我個焗飯喺單點菜式,但啲店員除招呼唔錯外,不時問我有無嚟錯,啲嘢齊未,更私人醒咗一碗例湯我,雖然只不過喺碗普普通通嘅中式青紅蘿蔔煲豬展,但算好有心。
bowl鮮茄焗菠蘿雞扒飯 $48
個焗飯都幾大份吓,初時見佢刻意叫焗「菠蘿」……,諗住會特別多菠蘿,實在諗多咗,都只喺好似平常嘅焗飯咁,有三幾粒罐頭菠蘿,而中間喺一大件雞扒而已。其實整體味道唔錯嘅,蕃茄汁底又幾酸香鮮活,喺炒飯底有少少濕,未夠乾身啫。
bowl熱奶茶 +$8
我哋不約而同都喺要熱奶茶,不過,我杯喺要俾錢加配。茶記嘅熱奶茶一向差極有個譜,眼下呢杯其實都唔錯,茶底好有茶香,雖然口感未至於絲滑般,但我都收貨嘞。
今次評個總分真喺有啲尷尬,因為,個焗雞扒飯都算好食,但客一丁麵餐就瑕疵多啲,不過,又未至於難食,姑且俾個OK佢先啦。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$54

餐廳資料:
茶館 Tea House
石硤尾石硤尾村美薈樓地下6號舖
2618 1680

沒有留言:

發佈留言