2017年12月16日星期六

太平洋咖啡 Pacific Coffee Company:我的星期六美孚早餐 ~ 聖誕新品

好耐無寫過「我的美孚星期六早餐」系列,雖然近乎個個星期六都專登出街食早餐,早前兩公婆輪流小病,多數落「海皇」,否則就比較多去McCafe多,間唔時幫襯吓同區美字頭、大字頭嘅快餐店。今次,就唔同啲,打算入廸士尼玩,補祝老婆生日,所以,就一早輕鬆去「Pacific Coffee」嘆咖啡食早餐,培養吓遊樂嘅情緒。
嚟得呢類咖啡店,就梗唔喺匆匆食個早餐就閃,所以,環境頗重要,個人就幾鍾意依間PC,因為地方夠大,環境闊落,無論揀梳化椅,抑或木椅位,都感覺舒適。對比起萬事達廣場嘅「Starbucks」,環境確喺佔優。
一向喺鮮奶咖啡嘅粉絲,但走到櫃枱睇睇有咩好食時,見有啲應節嘅聖誕新品咖啡推出,反正價錢跟其他飲品都喺差唔多,當然貪新鮮試一試啦!剛好新品有3款,其中1款凍飲無供應,剩低嗰兩款熱飲就唔使多諗揀邊樣。
順便望埋食物櫃,由於一早關係,選擇齊全,不過,以早餐而言,都喺揀番熱批窩心啲。
bowl咖喱素菜批 $28
咖啡喺老婆喜愛嘅味道,素菜就更加啱佢,本應都對個素菜批有期待,不過,佢話個咖喱味未夠突出,而小弟就嫌個批殼厚身咗啲,亦都唔夠脆口。
bowl洋蔥煙肉蛋批 $28
我就揀蛋批,香啲嘛,反而個蛋批做得幾好喎,批殼唔算過厚,脆口之餘,批內填滿洋蔥、煙肉及芝士,香濃惹味,又有蛋香,暖呼呼,配咖啡真喺稱心。
bowl岩鹽紅桑莓松露朱古力 $42
老婆唔太鍾意咁多忌廉,所以,全走;咪睇見「松露」就以為喺有黑松露喔,哈哈!有食開朱古力嘅朋友都知有一種柔滑嘅朱古力款式叫「松露朱古力」,所以,呢杯熱飲喺以依種朱古力開沖,故此朱古力濃香而幼滑,而且,加入岩鹽(事後先知喺喜馬拉雅山岩鹽)、紅桑莓糖粒,令味道層次豐富,但有一點奇怪,雖加入岩鹽,老婆都仲喺覺得偏甜。
bowl紅桑莓松露朱古力牛奶咖啡 $42
朱古力牛奶咖啡(Mocha)我都啱嘅,跟老婆嗰杯其實差唔多,只喺多咗咖啡元素,此外,我呢啲瘦底梗喺唔怕忌廉啦。用上鮮紅色嘅瓦杯,感覺就更加有節日氣氛。先從邊位飲一啖朱古力牛奶咖啡,朱古力跟咖啡味都幾平衡,再將忌廉攪勻,口感更柔滑,而慢慢滲出紅桑莓嘅酸甜味,整體感覺真喺幾好喎。
因為「曼克頓山」呢個樓盤前身喺九巴車廠,所以,依間PC都刻意掛咗啲懷舊九巴嘅相片,小弟唔喺巴士迷,但對部份舊式巴士都載有一份回憶,想起盛夏之時嗰啲「熱九」真喺幾難頂。
一件蛋批,一杯咖啡,輕鬆嘅一頓早餐,雖然,老婆話食味未臻完美,但心情絕對良好。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$70

餐廳資料:
太平洋咖啡 Pacific Coffee Company
荔枝角寶輪街1號曼克頓山地下04-05號舖
2907 1234

沒有留言:

發佈留言