2016年4月22日星期五

飲茶 Yum Cha:服務大檢茶

友人移民加國多年,雖然,從聯網接觸唔少香港嘅訊息,不過,間接嘅民生嘢就知得少,好似飲飲食食,佢腦海中嘅飲茶就仲停留晌晨朝早去嘆一盅兩件,「夜茶」一詞喺新事物,為佢洗塵,就相約埋幾個朋友嚟到上環嘅「飲茶」嚟飲夜茶。
揀「飲茶」除咗位置上就到所以有人之外,主要貪佢無論冷盤,抑或點心,都頗有心思;又遇正匯豐做緊優惠,有個4人餐賣$689(或6人餐)已包括涼菜、潤湯、點心、小炒、飯麵、甜品,正所謂樣樣有啲,就啱啱好合晒我哋心意。(註:個套餐另收番每位茶芥及加一,優惠期至30/6,晚市只限上環店供應)。
店內空間算得上寬敞,皆因樓底夠高,一邊又喺落地大玻璃。裝潢走年輕、型格路線,簡約嘅配搭,開放式廚房,一一都令到整體更感闊落、舒服。 
甫坐下,餐碗亦喺亮點之一,碗底瓷雕咗一條小魚,襯晌湖水藍嘅餐碗內,甚有如魚得水嘅感覺。
雖然我哋早已定好食嗰個匯豐四人餐,不過,照影低張點菜紙俾大家參考吓。種類選項包裝前菜冷盤、湯品、點心、小炒、主食、蔬菜、甜點……等等,茶芥$13位,另收加一服務費!不得不佩服店家,所有菜式名都喺得4個字,改名都唔喺一件易事嚟。
bowl雞絲拉皮
亦即喺經常晌滬菜出現嘅雞絲粉皮,比一般特別嘅喺將粉皮做成卷條狀,當然,口感無乜兩樣,口感還算軟滑;雞絲有點粗嚡,但拌上青瓜絲、甘筍絲,沾上芝麻醬,味道都還可以及。
bowl七彩茄子
唔知「七彩」意義何在,唔通喺好食到七彩?其實,喺下點醬油、灑點葱花及紅椒碎嘅涼拌茄子而已。茄子質感軟腍,味道穩打穩紮咁啦。
bowl橙棍冬瓜
3道涼菜,應以依一碟冬瓜最有特色、最有驚喜。冬瓜裁成棍條狀,堆成層層疊,入口軟腍中卻有半分清爽,淡淡橙香味滲出,味道清新,叫人大開胃口。
bowl沙薑蔥雞
依一道亦喺涼菜之一,所以,份量唔會好多,但大概都有1/4隻雞左右。雞件比預期中嫩滑,外皮頗為爽口,簡單以沙薑同蔥作佐料,惹味好食。
bowl龍皇金湯
湯品以位上,「龍皇」以蝦仁為膽,「金」就喺金瓜,即喺南瓜湯,有別西湯,應該無加忌廉,但個湯打得都夠滑溜甜潤, 配以少少爽口嘅蝦仁,感覺不俗。
bowl睇住流奶
唔使多介紹,喺店中招牌點心,雖然只喺普普通通嘅流沙包,但搞吓啲賣相,效果果然好唔同。撇除搞鬼嘅賣相,個流沙包確喺做得有水準,包身軟熟唔黏牙,流沙餡鹹香柔滑!
bowl皺皮雲吞
即喺常食嘅炸雲吞,雲吞細粒,饀料亦少,幸而夠脆,沾一點酸醬中和一吓油膩,整體而言,只可以講喺一般一般。
bowl一籠八戒
店中另一招牌點心,賣相可愛至極,叫佢做八戒,實在冤枉呀!查實佢喺蠔皇叉燒包,包身鬆軟,叉燒餡香濃,卻食落無乜肥肉。雖然同出面經常食到嘅叉燒包分別唔太大,但賣萌嘅造型自然令佢加分。
bowl舉手雞花
睇名好難估佢喺乜,其實以雞鎚反起雞肉,再以蜜糖搭黑醋所做嘅菜式,依道菜我幾鍾意,黑醋純香得嚟,唔會太嗆喉,又有蜜糖嘅甜香,雞肉入口唔嚡;配搭兩大串燒菠蘿,又喺對啱小弟胃口。
bowl麥皮塘蝦
我哋唔要辣蟻粉絲,另+$60轉麥皮塘蝦,嚟到唔多熱,感覺已打咗啲折扣。選取較大隻嘅大蝦,入口可謂大啖肉,肉質稱得上彈牙,帶微辣,麥皮就脆口,不過,喺欠牛油香啫。
bowl上湯唐菜
簡單一道小唐菜拼鮮百合嘅素菜菜式,啲菜夠新鮮,簡單上湯浸都可以好好食,而啲鮮百合亦好鮮甜。
bowl櫻花蝦飯
嚟到飯麵,其實3款都好吸引,最後揀個櫻花蝦飯,因為覺得佢無咁油,叫做相對健康啲。炒飯以小鐵盛載,卻喺載到滿一滿,飯面加有櫻花蝦及蟹籽,撈勻食確喺惹味,又有啲卜卜脆嘅口感,好味。
bowl糖不甩丸
套餐仲包有一客中式甜點,細個食糖不甩喺無餡嘅,主要喺撈啲綠豆粉或芝麻嚟食,今回就加有麻蓉,外層嘅糯米糰軟綿黏糯,沾滿沙糖及白芝麻,香甜好味。
菜式既有創意,又好食,食得大家都好滿意,毫無疑問值得俾個讚佢。不過,服務真喺差到不得了。事緣我哋訂咗7:00pm並準時入座,當時客人唔多,大概只有兩乘幾滿,所以,我哋一落單,相隔唔夠5分鐘,佢哋就黐晒線咁將成個套餐嘅嘢(除咗個飯)送上枱,張4人枱又唔喺話好大,佢哋上完涼菜、潤湯、點心成一枱都喺嘢,我即時叫佢哋停,唔好再出菜,點知個男侍應夠膽死繼續捧埋啲小炒堆晌枱上玩層層疊,仲話廚房已經煮咗,唔可以退。我話咁你幫我拍多張枱得唔得先,佢無視我嘅問題,最後,有個女店長埋嚟了解完情況,二話不說即時收走晒所有菜式,只剩低涼菜,之後都逐樣逐樣菜式上枱,叫做合理啲。不過,被我哋發現點心都喺之前送嚟嗰籠,因為隻豬眼一認就被我哋認出,而碟麥皮塘蝦上枱時又唔熱,明顯就喺之前煮好嗰一碟拎番俾我哋。自問唔喺要你哋俾啲咩特別服務,但佢哋連基本都做唔到囉,仲話收加一服務費,管理層實在有需要進行服務大檢查。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:2/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$220

餐廳資料:
飲茶 Yum Cha
上環干諾道中88號南豐大廈2樓1-2號舖
3708 8081

沒有留言:

發佈留言