2015年1月2日星期五

HeSheEat Cafe:糕WentGone

友人都算喺甜品迷,一直話好想試HeSheEat,所以,專燈搵咗小弟茶聚吓之餘,想向我討教一下食甜品之道。哎呀,討教就實在言重,叫比一般人多機會食得多啲甜品,又好有興趣整吓咁,當喺大家彼此切磋吓啦!
HeSheEat位處銅鑼灣地帶商場一角,個商場又好似九曲十三彎咁,搵咗陣兜兜吓先搵到,不過,個位置又幾好,落地大玻璃,對住樓下大街。而店家裝修偏向簡約,水泥地,雲石枱配木櫈,不過,有兩組「馬蹄位」就稍嫌掗拃。
之前已聽友人介紹過,銅鑼灣店唔單止賣甜品,連其他鹹點、主食都有,如意粉、意大利飯、三文治、沙律、全日早午餐及小食都一一有提供,雖然每個類別款式唔多,不過,基本作為一份正餐已好足夠。
由於今次跟友人嚟茶聚,所以,都只喺點個沙律,再嚐嚐甜品,一邊呷着咖啡,一邊聊天談談軼事。
bowl帶子青蘋果沙律(SL02)$88
嚴格嚟講,個沙律無正式名稱,餐牌只列有成份:帶子、青蘋果、焦糖合桃、蜜糖芥末醬。沙律菜非常新鮮爽脆,四圍加上青蘋果薄片,酸香清爽,一切已拌上蜜糖芥末醬,簡單味美;而焦糖合桃好香脆,富果仁香,加埋肉厚鮮甜嘅帶子粒,值得俾高分嘅一道沙律。
bowl綠茶心太軟(P02)$59
抹茶迷嘅友人開宗明義,多多少少都為綠茶心太軟而嚟,所以,成為是晚必試嘅甜品之一。從餐牌所見,已知道心太軟會伴有開心果碎及豆腐雪糕,然而,最欣賞喺用上一隻和風味重嘅瓷碟嚟襯番個綠茶心太軟。心太軟外觀其實有點巌巉,頂位亦都有啲凹,流心算唔上澎湃,但都達至流心效果,而綠茶味無庸置疑好濃郁,外殼薄,帶微脆;而豆腐雪糕,我覺得喺改咗雲呢嗱,因為完全無豆腐味,不過,仍然軟滑,至於底下嘅金寶粒及開心果仁碎,令整道甜品添幾分唔同嘅口感。
bowl櫻花草莓奶凍(E03)$52
除草莓奶凍,內裡仲有草莓醬、蛋白脆脆及草莓雪糕,一層又一層嘅組合,如「櫻花」色澤。最底下嘅奶凍做得不俗,挺身而軟滑,配合埋士多啤梨醬,入口更鮮活香甜;再一層「馬令」蛋白脆脆及粗麥餅碎,增添層次感,味道亦再豐富咁,最上嘅士多啤梨雪糕球,酸酸甜甜正好中和一下馬令嘅甜度。
bowl鮮奶咖啡 $30
友人要咗杯抹茶鮮奶,感覺只喺中規中矩。小弟一向愛好鮮奶咖啡配甜品,拉花比較化,唔夠清晰,但味道不俗,醇香幼滑!
依家啲甜品,創意層出不窮,款式多不勝數,再唔喺一件件嘅餅、一件件嘅蛋糕。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$130

餐廳資料:
HeSheEat Cafe
銅鑼灣記利佐治街2-10號銅鑼灣地帶2樓201號舖
2868 2277

沒有留言:

發佈留言