2014年8月3日星期日

南대門韓國料理 Namdaemoon One Korean Restaurant:一南子美味

韓風依然好熾熱,見住啲韓國菜館一間接一間開,而唔少出名嘅更大排長龍。我就好怕排隊搵食嘅,所以,趁時間早,晌有韓國街之稱嘅金巴利街搵食,最後揀咗街尾嘅「南대門」,一來太早唔喺間間有開門,二來座鎮門外位「阿捉斯」(大叔아저씨)猛咁講好味,推介依樣,推介嗰樣,又韓又中,誠意十足,就膽粗一試。
入到鋪內,地方細細,幾位「阿豬媽」負責晒一切,感覺好家庭式。我同老婆坐晌入門口左邊死角位,講真,地方確喺幾淺窄,起初得三幾個客都唔太覺,臨走時坐至近滿就真喺幾逼狹。
餐牌上有枝原子筆,夾住張紙仔,原來喺自行落單用。餐牌有圖有相,仲有齊中英韓日文對照,晌遊客區依啲真喺基本嘢嚟。事後上網睇睇「南大門」喺乜,原來首爾未成首都之前,喺都城四大門中位於南方嘅正門,好有象徵性及歷史性嘅地標,舊稱「崇禮門」,唔怪之得餐牌封面張相印住「崇禮門」啦。 
bowl前菜
韓菜特色之一就喺餐前嘅前菜,我哋兩個人有6小碟,但見另一邊枱得一個客,竟然有4小碟,後嚟坐晌隔離枱一家三口又只放有6小碟,似乎數量都喺有少少隨意,志在有啲幫你開吓胃咁。6小碟有菜莖、泡菜、白菜仔、蝦乾仔、芽菜及茄子,碟碟都三幾嚿細細份,只有泡菜較辣,蝦乾仔帶微辣,其他都喺油油爽爽,帶點蒜味、麻油味。題外話,前菜喺無得添食。
bowl韓國年糕湯 $80
韓式年糕食唔少,不過放湯做嘅年糕湯就較少食。其實個年糕湯都好簡單,淡淡奶白嘅牛骨湯浸住年糕及牛肉片,湯面放啲蛋絲做裝飾。咪睇個淡淡白白,都幾香,而年糕煙煙韌韌,兼且幾夠份量,好似撈極都有,不過啲牛肉片就一般般,有肉味,但似韌身咗少少。曾經聽朋友講,韓國人嘅匙羹喺食白飯及飲湯用,好少成碗湯咁飲,好數喺窮等人先會咁做,不過香港人一貫講效益,而啲湯又幾好味,食到尾就梗喺成碗湯嚟啦。
bowl石鍋什錦飯 $80
熱辣辣,好豐富嘅石鍋什錦飯,跟埋一枝韓國甜辣醬送上。什錦飯有菠菜、菜莖、白蘿蔔、甘筍、翠玉瓜、紫菜、牛肉、芽菜、雞蛋,將所有材料撈勻,口感豐富,又因為多菜少肉,感覺好健康,由頭食到尾都保持熱度,而且,鍋底有少少脆口飯焦,正呀!
無叫嘢飲,因為啲玄米茶又幾OK,其實成餐飯都無咩服務可言,而且有個別「阿豬媽」感覺少少串,唔知喺咪怕雞同鴨講,所以唔啾唔啋,不過,就算喺午飯,都要收加一服務費嘅。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$88

餐廳資料:
南대門韓國料理 Namdaemoon One Korean Restaurant
尖沙咀金巴利街1B恆港中心地下3號
2723 2028

沒有留言:

發佈留言