2020年11月8日星期日

Eric's Kitchen:龍脊後嘅海景窩夫

雖然行山唔少,但真喺較少行港島區,因為對我呢個「九龍人」嚟講交通駁嚟駁去,繼早前行西環嘅龍虎山,今回朋友吹雞行南區嘅龍脊,未行過,又有啲挑戰,當然舉手去行吓啦。好快行完龍脊,再駁埋落大浪灣,一路落梯級,同樣好快行完,所以,最好搵個地方坐吓,嘆個下午茶,結果就揀咗對住海灘嘅「Eric's Kitchen」,純粹貪有景。
呢度好多人幫襯,因為全部露天位都對住個大海灘,雖然天氣有啲陰,但始終都喺開揚,景觀舒服。而嚟嘅人絕大多數都喺外國人,唯一唔好嘅喺要接受有人吸煙,我哋隔離枱嘅外國男就正正喺煙民,此外,其實枱與枱之間都有啲貼。
由於食正個靚位,佢哋嘅定價就肯定貴足全個大浪灣,所以,想食得抵啲嘅人,佢揀入面啲嘅士多,好似啲小食,平成半有多。咁佢哋都定位喺間餐廳,所以,食物嘅選擇都算全面,有漢堡、薄餅、熱狗、三文治、全日早餐、沙律、炸魚薯條、小食、窩夫……等等,飲品方面有汽水、啤酒、梳打、沙冰、港式飲品……等等,以沙灘嘅小店而言,真喺選擇多多。
bowl玉泉西柚梳打 $10、手工啤 $40
小弟平常都少飲汽水,平平哋要咗罐西柚梳打,印象中出面好似較少見呢款西柚梳化,而其中一個老友就應吓景,要咗一樽手工啤「龍脊」,佢話有陣陣荔枝味,感覺幾唔錯,易入口,亦有啲個性。
bowl炸咖喱角 $50
一客有6件,而後尾經過入面嘅士多,同樣有炸春卷、炸咖喱角,但就賣$30左右,所以,多本地客幫襯。明顯大部份價錢都喺食個景,而伴啲泰式酸辣醬,比起就咁唧啲茄汁,算喺多幾分誠意,當然,咖喱角嘅味道就無話有咩特別。唯一要讚,就只可以講喺用上啲較環保嘅刀叉,當然,用番啲可以洗洗就再用嘅不銹鋼刀叉就更好啦。
bowl窩夫 $65
餐牌就只寫住配以時令水果、鮮忌廉,實質就喺香蕉同現成貨嘅唧唧忌廉。老實講,晌度食窩夫你就唔好有咩期望,真喺純過吓口癮而已,基本上,叫OK啦,啲窩夫都鬆軟,但就唔熱嘅,暖也講唔上。但我哋共同有個疑問,呢一隻形嘅窩夫,應該一底有4件,咁剩低嗰件晌邊?俾下個客?咁就更加唔喺新鮮做,而且,香蕉都喺得半隻量左右,咁剩番半隻又留嚟俾下手?賣到$65,都唔志在俾埋半隻個客吧!
由於今次嘅龍脊之旅都較有特色,天氣亦唔錯,當然都借個版位分享少少行山相片,整段路程對小弟而言都唔難,算輕鬆。不過,講真,人就真喺好多,尤其上山梯級段,不時都塞人,利申:近乎全程戴住口罩行,其實,都習慣晒!
個人睇法,如果行完山,肚餓想食吓嘢,就建議晌入面啲士多食,當然,只喺試咗咖喱角同窩夫,意見唔講得全面;而如果純粹飲吓嘢,啤一啤,過嚟搵個海景位hea吓,咁晌「Eric's Kitchen」就無妨。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
Eric's Kitchen
石澳大浪灣沙灘快餐亭

沒有留言:

發佈留言