2016年7月23日星期六

Layers Bakery:層出不窮

近日,從網上接觸到一家新嘅甜品網購店Layers Bakery,從其FB嘅介紹:以「重塑甜味 The New Sweetness」為標題,把世界各地的特色材料、獨特的甜點味道帶回香港,並期望透過製作不同的甜品,味道重新演繹,以更迎合港人口味,令人好有期待嘅感覺!
而店家嘅最新搞作喺「七國之甜Cupcake」,喺將耳熟能詳嘅味道重新演繹,配合杯子蛋糕,製作出7款別具風味嘅個性甜點。
順帶一提,貼心嘅「手挽」設計,兩邊手挽一抽就可以輕易將杯子蛋糕全部抽出。
而7款口味嘅杯子蛋糕包括港式黑芝麻流心、日式宇治抹茶、泰式Pina colada、英式Apple Crumble、瑞士Lemon Meringue、意式Tiramisu及比利時朱古力。咁多款特色口味,又點可以獨食呢,所以,上到二表姐屋企同佢哋一家齊齊分享。
​雖然話就話一齊分嚐,但都唔喺一次過試晒,我哋先試其中3款。
bowl瑞士Lemon Meringue $22
感覺喺眾多口味之中最輕怡嘅一個,初時仲以為面層喺一貫杯子蛋糕所採用嘅忌廉唧花,落刀嗰吓就知唔喺,而喺焗蛋白嘅「馬令」,入口輕盈脆口,滿有驚喜;而蛋糕底亦有心思,糕心加入檸檬果醬,酸香鮮活,整體甜酸交融,喺水準之作。
bowl意式Tiramisu $22
意大利芝士餅一向喺小弟喜愛嘅甜點之一,做成杯子蛋糕,唔知效果如何?面層嘅馬卡風芝士漿做得挺身而柔滑,既有咖啡香,亦有酒醇,跟起鬆軟嘅蛋糕一齊放入口,芝味稱心。
bowl比利時朱古力 $22
食嘢嘅常理定律,就梗喺淡至濃,所以,我哋最後一齊試嘅喺朱古力,以54%可可所做嘅1朱古力蛋糕底,再配合以70%可可調製嘅朱古力忌廉,絕對喺朱古力死粉嘅必然之選。果然,無論忌廉餡,抑或蛋糕底,朱古力之味濃郁到不得了,甘甜醇香,忌廉又做得幼滑細緻,好食。
大家一齊嚐過依頓小下午茶,就留番港式黑芝麻流心及泰式Pina colada俾佢哋慢慢噗。有好嘢又點可以唔預老婆一份,所以,帶走另兩款:英式Apple Crumble及日式宇治抹茶,作為是日飯後甜點。
bowl英式Apple Crumble
外表比較平實,無一般杯子蛋糕做到咁花巧精細,不過,卻非常有內涵,皆因唔只蛋糕面有炒香過嘅鮮蘋果粒,蛋糕內亦散布少少蘋果果肉,而且蛋糕食得出滲有少少玉桂香,確喺富心思嘅出品。
bowl日式宇治抹茶
最後所試嘅宇治抹茶,唧花非常細膩,入口柔滑,並富抹茶嘅甘香;而蛋糕心又做咗流心效果,抹茶醬徐徐流下,蛋糕同樣鬆軟,更富茶香,可謂雙重抹茶滋味。
雖然未有試足7款,但從所品嚐嘅5款杯子蛋糕中,都領略到當中嘅質素;而且,有別一貫杯子蛋糕經常出現嘅毛病,就喺好睇唔好食,佢哋嘅杯子蛋糕晌賣相上確實無咁花巧,但味道絕對上乘。見佢哋仲有其他產品,如瑪德蓮蛋糕、檸檬蛋白批……等等,店名叫Layers Bakery,就期待更多「層」出不窮嘅甜點。

個人評分
味道:9 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:8 /10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
Layers Bakery
葵芳永恆工業大廈1205室
5239 1305 / 2587 7339

沒有留言:

發佈留言