2021年7月13日星期二

米線樂•麻辣豬骨濃湯 Tasty Rice Noodles:惹味在「線」

因為家住美孚,所以,晌荔枝角、長沙灣一帶嘅足跡都比較多,加上好幾位親友、朋友都喺住晌順寧道一帶,故此,不時約晌呢頭短聚。今晚就簡單嚟到「米線樂」食餐米線,粉麵店中,米線鋪都幾深受港人鍾意,因為平靚正嘛。
藍綠色嘅鋪面已裝修得比較新派,入到去裝修雖然簡約,水泥地、水泥襯白磚牆身,但牆上有唔少精心用語,都幾得意,好年青人嘅感覺。最緊要都喺地方乾淨企理,當然,啲膠板再大塊啲感覺就更好啦。
米線受歡迎皆因抵食,基本嘅大碗米線底都喺賣$28-$32,當中已包咗唔少基本配料,而餸料亦非常多選擇,分4個價位:$7、$9、$12、$15,叫多叫少,豐儉由人。此外,仲有啲指定款式嘅米線、小食、炸物、涼拌……等等,仲有汽水、啡茶、特飲添。
枱角有個二維碼,識嘅可以自行落單,唔識或唔熟嘅,搵店員代勞佢哋都好樂意。
筷子已放晌枱上,而餐廳中間位有一個自助區,放咗啲紙杯、碗仔、匙羹、餐紙、牙簽、熱水……等等,自由取用。
bowl滷水豬耳 $22
見佢有唔少特別小食,就揀少少嚟試吓,豬耳唔喺人人都鍾意,難得朋友都啱,就點一客滷水口味(可揀麻辣)。咪睇佢只喺一小兜,好似食極都有,滷得入味,口感爽脆得嚟又有啲嚼頭。
bowl酥炸墨魚膠豆卜 $36
另一款好奇嘅小食就喺呢一款墨魚滑+豆卜嘅組合,將墨魚滑釀晌豆卜中間酥炸。豆卜炸得香口唔油膩,中間嘅墨魚膠好爽口,但稍嫌淡味咗少少,灑啲淮鹽,相信更好味。
bowl豬骨濃湯米線 $28(+酸菜 $7、潮汕芫荽牛丸 $12)
如果有留意門面,就見到餐廳主打豬骨湯,而米線已配有芽菜、腐皮,加兩款餸就變成大大碗嘅米線。朋友話個湯底唔錯,香濃卻唔濁,平常食米線都喺雞湯底,配豬骨湯佢話都喺第一次;芫荽牛丸好彈牙,有微微芫荽味,如果再落芫荽重啲就更好,反正叫得呢款配菜都喺為陣芫荽味,正如食羊嘅人都喺想有嗰陣羶香味。
bowl秘製涼拌米線 $32(+魚腐 $9、孜然免治雞肉棒 $12)
天口熱,所以,小弟就揀咗個涼拌米線,睇餐牌就見呢一款米線基本包咗芫荽、肉碎、炸黃豆、青瓜絲,拌以麻醬,不過,成品就唔喺麻醬,而喺秘製醬油,另外多咗好多酸菜,就咁撈勻嚟食,已經好惹味,加上份量足,好飽肚。雖然小弟揀咗走辣,但啲肉碎帶微辣,兼有陣陣花椒味,唔太嗆喉,OK嘅!總之,食落涼涼哋,又有少少刺激感。
我都加兩款餸,先試啲魚腐,軟綿香滑,滑到好似豆腐,而免治雞棒咬落好鬆化,有陣陣孜然香味,不過,稍微淡口咗少少,可能個米線比較濃味,再試雞棒時就會覺得淡口。
bowl鹹青檸梳打 $12、凍檸茶 $9
食咁多惹味、濃味嘅食物,點都要杯冰涼凍飲先得嘅,我嘅鹹青檸梳打有啲似鹹檸七嘅風味,最緊要飲落冰涼清爽,配個涼拌米線真喺幾夾、幾爽。
食咁多嘢,兼飽到上心口,都唔過二百,加上口味、餸料選擇多,所以,目測所見真喺好多年青人幫襯。食得辣嘅朋友,一試麻辣跟豬骨濃湯嘅結合,相信更加滋味。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$90

餐廳資料:
米線樂•麻辣豬骨濃湯 Tasty Rice Noodles
長沙灣元州街231-247號潤發大廈地下B1舖
2885 2852


沒有留言:

發佈留言