2021年7月6日星期二

知粥嘗樂 Congee Wonderland:心滿意「粥」

完全玩晒食字嘅店名,喺幾易入腦,而位置正正晌炮台山站斜對面,幾分鐘步程,如果落雨嘅話,又可以駁天橋過去,非常方便。帶老友嚟食粥,老友無微言,皆因「知粥嘗樂」唔喺單賣普通嘅粥,梗喺有啲特別先過嚟試吓啦。
近門口位就喺廚房,隔住玻璃,就可以睇到師傅整腸粉,炸油器。
行入啲就喺餐廳堂食區,明門面睇唔出,餐廳嘅環境都幾大,兩側喺卡位,中間喺2、4人組合枱。唔好以為無乜人,個個都揀晒坐兩側嘅卡位。我哋亦專登搵個角落卡位,感覺靜侷少少好傾偈。
餐廳環境好企理,地方整潔,就連枱上嘅醬油架都擺放整齊,枱面望落去真喺一塵不染。而且,甜豉油、甜醬、麻醬、辣醬……等等一應俱全。
而基本餐具,如筷子、匙羹、叉……等等,都放晌枱邊嘅拉櫃桶裡。
翻一轉餐廳,就會睇到有好多選擇,唔喺單單食粥咁簡單。傳統嘅又有,富特色嘅又有,仲有火山石扒餐、馬來咖喱餐、小食……等等。
bowl牛脷腸粉 $17
「炸兩」喺乜唔使我多講,但「牛脷腸粉」又喺乜呢?其實就喺「炸兩」嘅牛脷酥版,小弟本身都幾鍾意食牛脷酥,所以,就更加想試。外觀當然跟「炸兩」無分別,食落嘅口感亦差唔多,但牛脷酥就帶甜品,質感較油炸鬼密心啲、口感實在啲,效果又幾唔錯。
bowl鮮蝦腸粉 $28
老友傳統少少,話點都食番碟鮮蝦腸,腸粉皮拉得夠薄,透出蝦肉嘅鮮橙色,而且,蝦肉亦睇到色澤夠鮮,無暗啞。輕輕沾點甜豉油,已非常好食,腸粉皮好滑溜,有米香,加上啲蝦真喺爽口彈牙,味道鮮甜,都無咩挑剔位咯。
bowl牛腩腸粉煲 $43
一不離二,二不離三,再嗌多一款腸粉類食物,見到餐牌中有個腸粉煲系列,感覺都幾得意,就點咗其中一款嚟試試。打開煲蓋,真喺香氣四溢,夠熱辣辣,夠晒熱辣辣煲內有好多牛腩,本身已炆得好鬆化;腸粉唔會炒到碎濕濕,仲嗦滿腩汁,都真喺幾難唔好食,再者,啲腸粉跟上面兩碟捲得實淨啲,唔會散開,又更有咬口。
bowl蝦蟹粥 $108
砂鍋海鮮粥其實喺我哋嘅目標,最好喺有大細嘅份量,方便客人按人數去點,原本打算試鮑魚沙田雞粥,可惜已經賣晒,唔緊要,蝦蟹粥我哋都啱食。
即叫即煮,都真喺要啲耐心等吓,一整窩砂鍋粥,唔講得笑,非常大鍋,事前已問過店員嘅份量,最後,足足裝咗4碗有多,夠2-3人食。個粥底好綿,而味道非常之鮮,堅喺食到陣陣海鮮嘅甜味。
而蟹用咗一整隻,蝦就無刻意數,但食極都有咁款。隻花蟹,一食就食得出喺新鮮貨,陣蟹鮮味好強,鮮蝦亦無欺場,同樣極富鮮甜味,兩款海鮮好掂,所以,唔怪之得個粥都咁鮮香,個海鮮粥性價比極高。
今餐晚飯,無論啲腸粉,抑或個砂鍋粥,既有亮點,又有質素,都讓大家都食得好稱心,真正心滿意足。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$65

餐廳資料:
知粥嘗樂 Congee Wonderland
北角炮台山英皇道175號地下
2802 6128

沒有留言:

發佈留言