2020年11月28日星期六

101台式休閒餐廳 101 Taiwanese Restaurant:「休」遊午餐

是日星期六,優遊自在同老婆嚟一趟小旅遊,先過嚟青衣城睇場戲、食吓飯,再行轉短山。事緣都喺有啲戲票贈券就到期,唔用好似好唔抵,最方便就喺過嚟表衣城。戲就揀咗套韓國片「無價之保」,喺催淚嘅劇情片,而食晏主要都喺睇餐廳環境,話晒啲疫情仲喺好勁。睇咗幾間,見「101台式休閒餐廳」相對人唔多,而入門右側角落有啲大卡位,自成一角老婆就覺得用餐最安心。
餐廳內裝修精簡,加上樓底高,確喺感覺幾休閒。一室紅白相襯,視覺幾醒目,而防疫都做足,防疫間隔嘅透明膠板,夠大又夠高,呢個元素亦喺我哋會考慮之一,因為見唔少餐廳都做得好鬆散,「求其」搵塊紙板嚟濫竽充數。 
我哋所揀嘅一側卡位,既晌死角位,唔會有人出人入嘅問題,而且,非常闊落,唔太肥嘅人,我覺得可以坐到6個人,而牆上做咗個大書櫃作裝飾,增加啲文青感。 
門口棟咗兩塊大板,就一眼睇晒有啲咩選擇,有各式各樣台式肉燥飯、麻辣湯麵、田園蕃茄系列、午餐、一人套餐……等等。飲品有加配優惠,不過,好搞笑,所謂午餐,只喺得個主食,嘢飲都喺要俾錢加配。 
入鄉隨俗,啲餐具都好似啲茶記咁,擺晒晌餐枱下嘅櫃桶。如果,想要啲熱水浸餐具消毒,亦要出去專櫃自行搞掂。 
bowl蟲草花木耳炆雞飯 $45
老婆一向食得健康啲,所以,呢個就比較啱佢,原本佢要少飯,但一樣喺俾咁多佢。炆雞嘅份量都幾夠足,而且,炆得幾香,啲雞亦幾滑喎,茨汁唔會太漿或太鹹,撈飯唔錯。喺啲伴菜,白烚嘅椰菜就失色啲,喺快餐店嘅水平。
bowl柑桔檸檬 +$5
佢加配咗杯熱飲,平常都喺要檸水多,但見有款柑桔蜜配檸檬,熱呼呼,好香柑桔味,感覺幾唔錯。
bowl慢煮田園蕃茄牛坑腩飯 $54
原本諗住要咖喱,但知道老婆喜歡蕃茄多啲,咁蕃茄我本身都OK嘅,就睇睇佢啲田園蕃茄做成點。不過,比預期嚟講,個蕃茄汁底好稀吓,稀到一個程度喺可以當蕃茄湯咁飲,反而,慢煮嘅牛坑腩就真喺幾唔錯,好軟腍,好鬆化,又好有肉香,相信配個咖喱會比田園蕃茄效果會好啲。
bowl珍珠奶茶 +$5
港式飲品或指定嘅台式飲品都喺都要加錢配,當然揀啲相對有特色嘅啦。當中珍珠奶茶最合我心水,佢哋嘅珍珠奶茶其實都幾唔錯,茶底有茶香,而珍珠QQ有咬口。
食飽飽之後,坐巴士上到長宏邨開始行「青衣自然徑」,我哋行開山,所以好快行完。故此,同場加映,行埋對面嘅「青衣細山步行徑」,雖然沿途有好多山墳,不過,從呢邊望番過去青馬大橋,景觀闊啲,感覺又好唔一樣。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$55

餐廳資料:
101台式休閒餐廳 101 Taiwanese Restaurant
青衣青敬路33號青衣城二期地下G30號舖
9717 5313

沒有留言:

發佈留言