2020年9月2日星期三

熱點 Hot Point:All Day DimSum

以前飲茶食點心就要晌朝早去酒樓先嘆到,都唔記得何時,啲酒樓就加設夜茶,即喺晚市都食到點心,但近呢10年左右,點心專門店就越開越多,成行成市,真喺由日頭到夜晚都可以食嘆到點心。疫情緩和咗好多,但仍然唔可以掉以輕心,所以,約食飯都只喺約番啲相熟嘅一個、半個。今回友人話點心癮起,就約出嚟幫襯吓啲點心專門店。最近,試咗一家晌太子新開無耐嘅點心專門店「熱點」,整體感覺唔錯,就同大家分享吓。
打開門入到去,第一眼喺近門口位左邊嘅外賣「廚房」,當然,唔喺晌呢度製作食物啦,只喺熱住啲點心等人買外賣,呢個時勢,外賣喺一家店佔幾大比重嘅收入來源。
再行入啲,成間餐廳嘅格局就一眼睇晒,左右兩邊喺啲四人卡位,中間就喺啲活動式二人、四人枱,裝修簡潔,環境四正、整潔。店員嘅態度亦好有禮、勤快,一來我諗依家飲食難做,當然要加強啲招呼,二來有限聚令,又喺閒日,始終未到餐廳接受最高嘅人流量。
一張點心紙就羅列晒所有款式,大部分會喺見慣見熟嘅款式,數數吓,都有成40、50款之多,睇落定價都算相宜,如果有留意嘅話,就會發現所有點心都改成5個字。順帶一提,茗茶每位收$5,而星期六、日、公眾假期全日需要加一,所以,閒日嚟試就可以慳少少。
bowl鮮蝦菜苗餃 $7/件
甚少見啲點心斷隻賣,「熱點」就有幾款喺咁嘢,並用上細啲嘅蒸籠,睇起嚟唔會太肉酸。近件蝦餃以外,都幾鍾意食加埋菜苗嘅鮮蝦菜苗餃。件成品可謂皮薄餡靚,外皮夠晒晶瑩,入口唔黏牙,頗軟熟;鮮蝦與菜苗嘅比例恰好,入口既有鮮蝦嘅鮮爽,但又有菜苗嘅清香。
bowl山竹牛肉球 $20
一客3球喺基本常態,墊咗少少鮮腐竹,牛肉球肉質結實卻甚彈牙,加入點點芫荽及馬蹄粒,增加口感及香味,喺好四平八穩嘅出品。
bowl蘿蔔千絲酥 $21
件蘿蔔千絲酥絕對證明到啲點心喺即叫即製,入口熨熱辣,外皮非常酥香鬆化,更完全無油膩感,師傅炸功了得。而裡面塞滿蘿蔔絲,更喺清甜多汁。
bowl雪山叉燒包 $18
外層「雪山」皮焗得香脆,但又唔易散,唔會食到一枱都喺碎碎,而包身鬆軟,入面嘅叉燒餡煮得惹味,更喺少肥,啲汁又啱啱好,最怕就醬汁過多。
bowl紫米脆網卷 $20
今回無點蝦腸呀、叉腸呀,因為見到腸粉類有呢款紫米脆網卷,加入紫米做腸粉皮,裡面捲住脆網蝦膠,效果唔錯,可以講喺變種炸兩,所以,甚具口感,唯挑剔位喺今次啲網卷有少少油。
bowl楊枝甘露糕 $21
最後,嚟一份甜點「些牙」吓,等今餐飯有個好結尾。雖然食嚟食去,都喺只食到西米同芒果肉,柚肉就唔喺好覺,但冰涼,又好足芒果香甜味,加上確喺有唔少清甜嘅芒果粒粒,整體而言,確喺幾好食。
綜合而言,食物做得有一定水準,定價亦合理,加上地方又就腳,招呼到位,人少少想過吓點心癮,「熱點」都可以喺考慮之列。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$62

餐廳資料:
熱點 Hot Point
太子彌敦道782號麗英大廈地下C號舖
2613 0661

沒有留言:

發佈留言