2020年8月9日星期日

凱柏冰室 K&P Cafe:「凱」景茶記

之前都講過,天氣熱都無阻我哋行山嘅熱情,但當然,揀嘅路線就唔可以太進取,所以,今次嘅路線較輕鬆,平路多,而最後會落到荃灣海濱一帶。行得山,就乘機嘆個下午茶先走,就沿海濱行到西鐵嘅新場「海之戀商場」時,見到呢一家「凱柏冰室」,對住海濱,感覺唔錯,就「以貌取人」走咗入去幫襯吓。
餐廳應該新開無耐,感覺環境新簇,裝修四正光猛,地磚有懷舊風,加上一邊對海濱嘅大窗,讓陽光完全透入嚟,份外醒神。由於疫情仲未完全消退,又有限聚令,所以,睇見幫襯嘅客人都好少。而且,店家、客人都好守規矩,量體溫、搓手消毒,且二人一枱。
餐具、調味包,都好似時下新派茶記咁,放晒晌枱面下嘅櫃桶,一拉就見到晒,自由取用。
雖然影低咗餐牌,但既然有外賣單張攞,就貼出嚟等大家睇得一目了然。由於限聚令關係,無既晚市,所以,都會主動提醒嚟食下午茶嘅人,5:45pm就需要還枱,避免任何尷尬。
bowl丹麥午餐肉牛乳炒蛋三文治 $32
見個名寫住「丹麥」午餐肉,好想知吓有幾勁。先唔講啲午餐肉,啲炒蛋絕對好得,塞滿晒成份三文治,而且,啲蛋好嫩滑,炒功一流;餐肉亦唔喺啲劣貨,比較有肉香,感覺唔會好肥,而且,煎得有焦脆感。
bowl即磨咖啡
今次幫襯嘅雖然喺茶記,但就唔飲奶茶,繼而試其即磨咖啡,因為佢晌餐牌中待別標明採用意大利金裝咖啡豆,咁就要幫襯喇。果然,啲咖啡有別港式,飲落確喺較為醇厚芳香。
雖然,今次嘅茶記下午茶唔喺菠蘿油,唔喺沙嗲牛包,但呢份餐蛋治亦唔失禮,落足料無欺場,加送海濱景 + 燦爛陽光,賣$32真心抵食。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
凱柏冰室 K&P Cafe
荃灣大河道100號海之戀商場地下G01號舖
2122 9874

沒有留言:

發佈留言