2020年8月22日星期六

百份百餐廳 Cafe 100%:綠州茶餐

晌美孚,有條山路可以一直行到上「華景山莊」,唔算難行,我同老婆都行過好幾次,次次上到「華景」呢個搵食沙漠,都話嚟呢間全個「華景」嘅唯一食店「百份百餐廳 」嘆個下午茶,有住晌「華景」嘅朋友就話感恩有「百份百餐廳」呢個綠州。卒之,朝早晌屋企專登整咗份頗豐富嘅全日早餐,晏晝就跳咗午餐,到2:30pm就行個短山上到嚟嘆下午茶。
無論晌門口,抑或入到裡面,都見餐廳晌防疫方面都做到好足,晌不同位置,都放有抗疫資訊牌,不斷提醒大家,以增加大家嘅防疫意識。 
踏入餐廳,昏暗嘅燈光,走少少工業風咁款,不過,如果你揀正右邊一排位,有偌大嘅落地玻璃窗,就會比較光猛,感覺更清爽。
下午茶時段為2:00pm-6:00pm,咁有啲咩選擇呢?因為佢哋有兼營麵包店,就晌近入門口處,所以,早市或茶市都提供一款「鮮製麵包套餐」,一款特色包加杯熱飲,賣$22-$24,喺比較經濟嘅選擇。
 另外,就喺晌茶記或快餐店見慣見熟嘅選擇,如炸雞脾呀、西多士呀、公司治呀、湯粉麵呀……等等,亦有飽肚啲嘅迷你炒粉飯麵。由於我哋都無食晏,呢餐話就話下午茶,但都當埋午餐,所以,兩個都揀咗炒粉麵。
bowl滋味迷你焗鮮茄豬扒飯 $39
果然真喺有啲迷你,唔好睇相以為好大碟,其實隻碟好淺吓,不過,賣相有啲吸引,因為鋪滿鮮茄醬,又灑咗唔少芝士碎,上枱之時喺幾香噴噴吓。
飯底喺炒過嚟,而且,質感都頗為爽身,喺有誠意嘅表現,而鮮茄醬似喺落咗唔少茄膏去推,濃就濃喇,但有少少過火,比較酸;
豬扒就唔似「大家樂」嘅「一哥焗豬」咁,一大塊厚切,而喺有3小塊,厚薄就較家常嗰種,無咁有睇頭,但就方便啲食用。豬扒入口都算鬆化,亦醃得入味,整體嚟講都OK啦!
bowl星洲炒貴刁 $41
諗住好似個焗飯咁,個貴刁都會「迷你」咗,事實又唔喺喎,個份量都幾十足,而且,算炒得唔錯,有鑊氣,色澤均勻,仲有好多餸料,叉燒、火腿、蛋絲、銀芽、蔥度……等等,帶微微咖喱香,最欣賞喺食完又唔會一碟底都喺油。 
bowl熱奶茶、熱好立克
本來諗住嘆杯咖啡,但睇到佢枱邊對奶茶嘅介紹,就改變咗心意。
的確,杯奶茶嘅茶底喺幾幽香,入口濃郁醇厚,茶、奶比例恰好,然而,口感嘅滑度就無乜驚喜,但個人而言,都收貨架嘞! 
上文都講過佢哋有麵包賣,最後,都買咗袋紅莓方包返去,當喺聽日早餐。輕鬆走山路落山,又完咗今日嘅短山之行。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
百份百餐廳 Cafe 100%
葵涌華景山路9號華景山莊華景商場地下20號舖
2574 8100

沒有留言:

發佈留言