2019年7月30日星期二

正品小館:正確之選

除咗啲家族做節飯,感覺好似好一段時間無食過粵菜或中餐,早陣子有食友話佐敦有家小店,啲小炒幾得,重點喺平吖嘛,真喺做到平靚正,初時,都喺聽完就算,無記晌心,最近就約咗親友食飯,忽然想返起呢家小店「正品小館」,結果就成了呢晚嘅小店飯局。
雖然叫小店,但裝修簡潔,又幾骨子,最緊要喺咩呀?咪企理乾淨囉,見啲店員不時幫客人收碗收碟,又抹乾淨啲枱。此外,兩邊牆都掛上大電話,播緊足球比賽,啱我喎。
擺放晌枱面有一個主餐牌,內頁印咗好多菜式或招牌菜,然而,分類就較簡單,都喺主食、粉麵、推介幾大類。背頁就仲有啲香港仔風情嘅菜式及飲品。
店長同我哋講,叫留意吓牆上大黑板,因為有唔少時令、特價嘅小炒或海鮮菜式。此外,仲有每日特價飯餐,包湯、包飯,可加錢配嘢飲,都喺賣$38、$48,抵過去快餐店啦。
就好似貼晌門口玻璃門嘅「招牌海南雞飯」套餐,連湯、連雞油飯,都喺賣$38,震撼價實至名歸啦。
bowl凍食龍蝦 $138
店長推介我哋試吓個龍蝦凍食,咁我哋本身都打算試少少海鮮嘢嘅,順利成章就試吓個龍蝦喺點。基本上凍龍蝦就好似有時食自助餐嗰啲咁,灼熟再冰凍番,最好就喺斬成一件件方便大家食。雖然蝦膏唔算好多,但質感豐腴,而啲肉質好得,非常爽口彈牙,沾少少豉油同日本芥末,令蝦鮮味更為突出。
bowl杏汁花膠湯 $48
杏汁白肺湯同杏汁花膠湯都喺店家嘅招牌湯水,因為打算叫海南雞飯,會附送例湯,由我搞掂,而親友就想試試個杏汁花膠湯,因花膠具滋潤美顏之效,女士恩物嘛。個湯嘅份量都夠兩個人飲喎,而杏味非常之濃郁,花膠亦落得唔少,可謂真材實料。
bowl豉椒炒蜆 $58
本來好想食吓蟶子,但已經無晒貨,極受歡迎,故退二求其次,試吓豉椒炒蜆。60蚊都唔使,就炒成一大碟,而且,唔會得個殼,蜆肉都肥大肉厚,亦無乜沙,配豉椒炒,帶點辣勁,十分惹味,真喺無得點輸。
bowl海南雞飯 $38
呢個真心抵食,只賣$38,連埋湯、雞油飯,仲配三色醬,海南雞亦唔會得少少,絕無欺場。由於啲雞起晒骨,入口都喺啖啖肉,皮下脂肪少,而且層皮食落幾爽口,最鍾意喺沾薑蓉同甜醬油,伴埋少少酸爽嘅醃蘿蔔,非常貼心;而個飯都唔錯,雖然唔叫得好有雞油香,但飯粒幾爽,又軟熟。
bowl腐乳通菜 $48
肉肉肉,唔可以無個菜到肚嘅,腐乳通菜喺典型嘅蔬菜小炒,跟個炒蜆一樣,抵食夾大件,碟菜份量好足,而腐乳嘅香氣亦好夠,啲菜又唔會好老,夠嫩口。
睇到啲價錢,定價真喺好抵,無茶芥之類收費,又唔收加一,真喺比起上酒樓抵得多,而相對大牌檔或熟食中心,環境又光猛企理喎,怪唔之得咁多街坊嚟幫襯啦!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$110

餐廳資料:
正品小館
佐敦庇利金街42號金陵大廈地舖
2787 0868

沒有留言:

發佈留言