2017年6月21日星期三

FireBird:今燒多珍重

3月初同老婆,加埋舊同事一齊到南九州旅遊,很喜歡仍帶點鄉土味嘅宮崎及鹿兒島,其中一晚晌宮崎,走到好有本土氣氛嘅「塚田農場」食當地出名嘅走地雞刺身及一眾地道美食。今晚嚟到銅鑼灣嘅FireBird,雖然氣氛未夠熾熱,但食物絕對喺跟嗰次所試嘅不遑多讓。
由於餐廳喺走依個串燒酒吧路線,所以,當走進鋪內,全室都以高腳枱櫈為主,但有別一段酒吧嘅冷色系,以暖木系為主,時尚簡約,感覺輕鬆而不失作為日本餐廳嘅感覺。
此外,雖然地方唔算好大,但因為全部餐枱都喺沿窗邊及牆邊排列,中間空出嘅位置作為通道,所以,全無壓迫感。而開放式廚房設喺餐廳中央,可以講喺全場嘅舞台。沿廚房兩邊喺吧位,坐晌度就可以欣賞師傅做菜。當有客人內進或離開,全店店員都會以日語講句歡迎或多謝之類,喺餐廳對客人嘅禮貌。
睇見啲餐枱下有個拉手環,原來都有少少機關架,拉開睇睇喺個小櫃桶,放咗啲餐紙,不過,唔知會唔會有客人放吓個人物品而唔記得拎走呢!
牆上有啲小掛勾,勾起衣架,供客人掛大衣,喺小小窩心設計。
講到食物,晌廚房近入口位置,就放咗張鹿兒島和牛嘅証書,以及四國德島縣阿波尾雞認定店名牌,以証店家所用嘅相關食材喺日本直送靚貨。早前去南九州已食過鹿兒島和牛,知道有幾正,而「阿波尾雞」就第一次接觸,好奇上網查找吓,原來佢喺日本走地雞中嘅名牌,以肉質結實爽口,雞味濃郁鮮甜而聞名。
除咗主打以日本走地雞阿波尾雞肉製作嘅雞肉串燒外,並有牛肉及北海道產嘅豚肉做串燒,此外,仲有好多食物種類,如沙律、前菜、刺身、壽司、揚物、食事、燒物、鍋物及甜品,選擇非常之多。
又不妨留意吓擺晌吧位嘅日本海鮮推介,全部喺空運直送,數量限定嘅靚貨!
既為酒吧定位,飲品方面一樣喺強陣,燒酎、清酒、雞尾酒、非酒精雞尾酒、紅白餐酒、啤酒、梅酒、威士忌、汽水、梳打,喜歡小酌幾杯嘅朋友不愁無選擇啦。
而喜歡日本酒嘅客人,餐廳更提供多款純米大吟釀,絕對可以盡慶而歸。
如果唔喺話要當正餐咁食到飽,小弟留意到有個「歡樂時光」組合,一份小食配一杯酒品,都只喺$68/$78,但記得留意供應日子及時間。
酒品都唔喺太啱我哋,然而,一系列非酒精嘅雞尾酒就好夠特別喇,睇見啲組合都好吸引。
bowlMango-bar de Mocktail $68
以新鮮芒、鮮橙、芒果漿、糖水及梳打打成,賣相鮮黃極有夏日氣息,睇見都解晒暑呀!飲落有啲似沙冰嘅感覺,但就唔會好冰感,卻喺透心涼,而且, 芒果味香濃清甜。杯旁加插一支芒果雪條,增加亮點之餘,亦好好「食」嘅凍飲。
bowlLover Kyoto $88
特別括住「小山圓.松風使用」,小弟唔喺抹茶控,對抹茶研究唔多,但相信咁寫得都唔喺啲普通嘢。估唔到仲非常大杯,賣相有點似「京林屋」啲芭菲,哈哈。由抹茶、牛奶、鮮忌廉、糖漿所組合而成,入口抹茶味香濃而帶回甘,再將忌廉跟抹茶牛奶拌勻,口感絲滑。裝飾嘅士多啤梨亦花功夫雕得靚靚哋,下面串起兩粒白玉丸子,煙韌軟糯。
bowl炸蕃薯條 $58
飲住涼涼凍飲,就梗喺食啲香口炸嘢就最夾架啦,數款揚物,見有一款新品「炸蕃薯條」,賣點喺蕃薯嚟自日本宮崎,又喺懷念嘅食材喔。基本上,絕對無咩花巧嘢,簡單連皮厚切長形嘅蕃薯條炸至金黃,睇張墊底嘅吸油紙就知啲蕃薯條唔油膩,粉甜有薯味,沾點黑糖醬,一口凍飲,一啖蕃薯條,妙到極。
bowl日本產蕃茄沙律 $68
餐前食啲沙律,唔止喺友人所想,小弟亦鍾意,因為可以更開胃。啲蕃茄既飽滿鮮甜,又多汁,再伴以水牛芝士、香草醬,口感及味道都富層次;更有心思嘅喺,伴碟墊底嘅唔喺一般沙律菜,仲加咁冰菜,好似有層露珠咁,好爽脆。
bowl火山熔岩鮭魚卷 $98
名為火山熔岩真喺無改錯名,以壽司卷砌成塔形再唧上自家醬汁扮熔岩,加埋啲木魚絲及唔知喺唔喺牛蒡絲做出火山爆發嘅效果,賣相非常抵死。啲三文魚壽司卷其實唔喺咩特別嘢,特別在於壽司卷喺經過火炙,外層嘅紫菜唔止更脆,仲有點點焦香,配上酸甜嘅醬汁,味道甚匹配,好一道創意十足嘅壽司菜式。
bowlFireBird 雞肉串燒盛合 $ 128
上文都講過「阿波尾雞」來頭唔細,受日本JAS認證為優質高級嘅走地雞種,更喺日本走地雞產量之王,當然唔可以錯過啦,依一款嘅雞肉串燒盛合就最推介,因為又可以試到串燒,又可品嚐依款走地雞種,一舉兩得。
一客盛合裏有一串自家製免治雞肉棒配日本鮮蛋黃、一串長蔥雞肉串、一串雞腿串、一串雞胸串及一串秋葵串,如果個盛合喺可以由客人自由揀選5款就仲正。事後再對比個單價,發覺盛合都唔喺平得幾多,下次散點比較實際。
自家製免治雞肉棒配日本鮮蛋黃
串免治雞肉棒做得非常正,啲雞肉搓得極鬆軟,口感一流,燒得外層焦香脆脆哋口,再沾上鮮蛋漿,好似做咗層保濕咁,綿滑腴香。
長蔥雞肉串
試完免治雞肉,再試實件嘅雞肉,灑少少七味粉,一口過長蔥、雞肉放入口,雞肉結實有份彈牙感,配以長蔥嘅蔥香,味道唔單一。
雞腿串
顧名思義,以雞腿肉作成串燒,喺幾串串燒中,肉質嘅口感再嫩滑軟熟,加上燒得比其他都焦香,雖然只喺少少鹽調味,已經好食到啲肉香。
雞胸串
比預期差啲,雖然,感覺確似喺雞肉味濃多少許,但燒得比較乾,肉質又有點嚡。
秋葵串
秋葵一向入口都有種「滑潺潺」嘅感覺,但燒過之後,就無乜嗰種感覺,而咬落脆口,同樣只喺下少少鹽調味,簡單健康。
除咗主餐牌,店長仲推介作哋有個特別「殼燒」餐牌,主要以燒海鮮為主,例如:蟹味噌甲殼燒、帆立貝殼燒、蠔殼燒、松葉蟹膏帆立貝殼燒……等等,定價唔貴喎!
bowl鮑魚殼燒 $78
一份鮑魚殼燒喺有兩個鮑魚,雖然無講明鮑魚嚟自邊度,但只喺賣$78,真心覺得抵試,而且,賣相唔喺求其燒好就算,如一貫日式食物真喺擺得精緻先奉客。鮑魚燒得金黃,入口柔軟得嚟仲有份煙韌感,意外地鮑味不俗,果然抵食!
阿波尾雞外,鹿兒島和牛亦喺店家獲認證嘅主打食材,所以,見到另一張細餐牌推廣緊「鹿兒島野崎和牛」,屬A4級數,由$148特價到$78,數量張定,每枱亦只可以叫一客。不過,怕淨食和牛太「漏」,何不嚐嚐和牛釜飯呢?
bowl鹿兒島和牛釜飯 $118
日本嘅釜飯大致可以理解為我哋常食嘅煲仔飯,其實個釜飯好簡單,就喺日本米、洋蔥、鹿兒島和牛,不過,真喺入口有唔同嘅感覺,勝在喺用料囉。啲飯粒圓潤軟綿,又有點黏糯感,而啲牛肉肉質柔軟到不得了,又有充分嘅油香,就連帶飯粒都加添脂香味,三趴兩撥,清晒。
真喺咪以為FireBird似喺間酒吧,其實做串燒都有一手,既正宗,又高質,此外,其他菜式都極有水準,同時,食得出用料確喺精。所以,就算唔嚟飲酒,食嘢都一定稱心滿足!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$390

餐廳資料:
FireBird
銅鑼灣邊寧頓街13號集貴中心地下
2386 5218

沒有留言:

發佈留言