2014年3月7日星期五

佳記甜品 Kei Kee Dessert:最佳下場

同班「死佬」晌屯門三聖村嘅「興記」嘆完海鮮,繼續「大西北」大食遊,下一站喺元朗嘅「佳記」,有老友揸車認真方便,好似瞬間飄移一陣間就由興記去到佳記。對上一次嚟佳記,已經喺兩年前嘅事,同班朋友行山行完大欖林道到大棠,再去佳記食碗甜品過口癮。
真喺越夜越美麗,人氣依然咁鼎盛,幸好流轉快,等10分鐘左右就有枱。
雖然佳記甜品款式多,黑糯米、涼炒、西米露、布甸、大菜糕、杏仁豆腐、啫喱、湯圓、燉品、糕點、馬蹄露……等過百款,不過,一班死佬車到過嚟,為都喺為兜「B仔涼粉」,當生果食又得,當甜品食都得,得咗!
bowlB仔涼粉 $70
我哋咁大棚人,當然要叫兩大兜啦,雖然都唔喺第一次食,但送到嚟,仲要喺兩大兜,都總喺有種嘩嘩聲嘅感覺。普通涼粉底,兜住成座生果山,一下子都未必數得出有幾多種生果,不過,食食吓你就知有香蕉、奇異果、水蜜桃、蜜瓜、哈蜜瓜、西瓜、大樹菠蘿、椰果、蘆薈、木瓜、龍眼、菠蘿共12種,架床疊屋,堆到滿一滿,又七彩繽紛,鮮艷奪目,難得堆得手勢好,送到上枱都無跌過一粒生果。
咪覺得佢$70賣得貴,我哋咁多人食都好夠分,有啲人仲可以食夠兩碗,除平均每人都喺當齊頭$15,你食其他款式糖水都要廿幾蚊啦。仲要一次過可以隨心食鍾意嘅生果,甚至只食生果唔食涼粉又得,人多食嘢就喺有咁嘅好處喇。
講味道,當然以新鮮水果較好食啦,尤其蜜瓜、哈蜜瓜、西瓜、大樹菠蘿、木瓜依幾款,夠熟夠香,特別天然、鮮甜,其他有啲罐頭貨嘅,大家都明甜就一定夠使甜,但喺浸透糖水嘅死甜。小弟特別喜歡食涼粉淋上大量花奶,食起嚟香夾滑,附送嘅兩大碗花奶,最後一滴都清埋去唔好嘥。
服務一欄俾得低分,無他嘅,去到雖然人多,但啲店員只識叫你等等,其實佢哋淨喺送糖水都走唔停,邊得閒招呼啲客仔,依個我都明白同體諒,不如佢哋同啲客講自己搵位得架嘞,唔使啲人棟篤企呆等!

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:5/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$15

餐廳資料:
佳記甜品 Kei Kee Dessert
元朗又新街置富中心7號舖
2479 4743

沒有留言:

發佈留言