2014年3月8日星期六

豆花妹撈米線:同撈同褒熱血好兄弟

就喺一個電視節目「我要做老闆」,令我認識咗「豆花妹」,就喺一句「平價的野心」,令小弟不得不佩服兩個年輕嘅老闆(泳豪同阿超)。打正旗號,以薄利多銷策略,主打雲南地方小食「豆花撈米線」,可唔可以成功演繹出佢哋嘅野心呢?有幸過到嚟還未開張嘅新鋪,一嚐兩位師傅嘅手藝。
由於小店定位清晰,開晌平民眾多嘅深水埗區,絕對合適,因為依區人口多,而鋪租又未至幾個旺區咁「乸脷」。再者,小店位處欽州街及福榮街交界,食正角落位,對面有高登同黃金電腦中心,行落少少又有長沙灣政府合署及西九龍中心,附近更有多所學校添,人流絕無問題。
鋪面側邊,印有一個有關「豆花妹」同「泡菜仔」開店的故事,雖然無考究其真偽,不過,隱若都道出老闆之一阿超嘅開鋪始末,但最後一句「故事待續……」,唔知會唁會就喺講到兩位年輕老闆參加電視節目呢?
現時店鋪主要以3款米線應戰:豆花米線($15)、喜樂牛肉米線($17)、牛尾米線($20),再輔以小食(猶如車仔餸形式)作配搭(每款$5)。鋪仔細細,都喺以外賣同立食為主。
小食方面不得不讚一讚兩位老闆有賣點、有頭腦,除了已計劃好創作出108款小食(暫時只會詳列其中54款)之外,小食都唔喺咩豬皮魚蛋、雞尖蘿蔔咁一般大路。雖然試食當日未有機會一試,但單睇名字,例如:話梅辣筍片、腐乳雞翼、韓燒墨魚圈、地獄肉丸、香檳蕃茄仔……等等,已具有一定吸引力;但聰明在於每星期只會推出其中4款,除吸引多心客人想多試嘅心態之外,又可加快客人點餸速度,以及,亦可減少食材損耗、存貨屯積。聽老闆講,待店鋪運作上軌道,小食更會以小菜形式登場,到時街坊街里大打買外賣當加餸!
bowl豆花米線 $15
喺小店主打嘅米線,亦喺最基本嘅口味,碗內餡料有豆腐花、豬肉碎、豬皮粒、豆腐乾、花生、醃菜、蔥花、芫茜。因為喺撈米線,所以,食法喺要先撈勻,等各項配料跟米線融和先食。此外,為方便唔同人士,可以揀唔辣、少辣或中辣,小弟所試嘅喺少辣,辣度同花椒嘅辣屬溫和,唔會食到你冒汗,但又有點辣勁嘅刺激。配合上多樣化嘅配料,口感豐富,醬汁惹味,米線又夠晒滑溜,不過,既為豆花撈米線,建議加多少少豆腐花,令主題更突出。
bowl喜樂牛肉米線 $17
因為試食當日,店主話個牛肉做得未夠理想,所以,唔好意思俾我哋試,實在有啲可惜,因為,聽佢講,個喜樂牛肉喺加咗七喜同可樂去煮,味道酸酸甜甜,聽起嚟可以喺幾有趣嘅出品。

bowl牛尾米線 $20
可以視為跨界嘅混和菜式,牛尾喺以西式煮法處理,極有紅酒燴牛尾嘅影子,再撈入米線當中。不過,實際開售嘅牛尾米線會只有兩件牛尾,沒有我哋眼前碗咁多。牛尾燴得入味鬆化,肉質非常軟腍。因為個汁做得香濃,所以,連配菜嘅西芹同紅蘿蔔都變得好食。
如果單靠平,質素唔得,真喺生意唔長久,以前晌灣仔有間雲南石林米線都有賣過豆花米線,最終結業收場。不過,經過今日嘅試食,雖然只喺一小碗米線,但小弟絕唔會睇小佢兩位嘅野心。因為,唔單所試嘅兩款米線有水準,仲有,佢哋對食物質素嘅堅持,以及過百款小食嘅創意,值得褒獎,絕對有成功嘅條件。繼續支持兩位熱血好兄弟,支持不斷努力嘅小店!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
豆花妹撈米線
深水埗欽州街57-63號冠奇大廈4號地鋪
5114 4077

沒有留言:

發佈留言