2014年9月20日星期六

許留山 Hui Lau Shan Healthy Dessert:中留砥柱

若非晌isquare無咗滿記,相信都未必會過嚟許留山。其實,個人嚟講都幾鍾意許留山嘅甜品,主要都喺佢嘅芒果系出品,不過,近年都甚少幫襯,今晚,就趁著晌PizzaExpress慶祝細佬生日食完飯,就以許留山甜品作結。
港式嘅甜品店一大特色,就喺夠逼,真喺10間有10間都喺咁,許留山都唔例外,啲枱櫈排得密到呢……,而且,櫈亦好「纖巧」,大件頭啲都坐唔落。而店舖本身呈窄長形,加埋枱櫈,幾有種壓逼感,務求期望大家「合作」吓,嚟得快,食得快,走得快!
如果唔喺頭頂塊招牌寫住「since 1960’s」,差啲唔記得佢喺老店嚟。講開許留山,佢都算個傳奇,由一間元朗涼茶鋪,轉轉吓型,憑獨創嘅芒果西米撈,成為街知巷聞嘅港式生果甜品店,分店仲多達50家,並吸引唔少旅客朝聖,都可謂喺港式甜品店嘅中流砥柱吧!
依家好多店都鍾意晌餐牌列上「十大必食」,姑勿論喺宣傳技倆,抑或店方真心推介,都不妨當個參考。
bowl芒之戀 $57
小弟一向多心,所以,就揀嚟依份「芒之戀」芒果甜品拼盤,一次試到3個甜品,猶如一份三角戀,包括:「芒果糯米糍」、「多芒小丸子」及「多芒亮晶晶」,賣相一片鮮黃,更勝在大堆頭。多人食可以互相分享,一人獨吞就滿足非常。
 - 芒果糯米糍,加入芒果汁做嘅糯米皮軟糯,內藏一大粒芒果肉,而伴碟仲有好多芒果片,真喺滿口芒果清香;
 - 多芒小丸子,以鮮芒果汁底,加入芒果肉小丸子,丸子煙煙韌韌有咬口,相信可以滿足到芒果狂熱份子;
 - 多芒亮晶晶,據店員講透明嘅「水晶條」喺自家以植物纖維創製,入口滑嘟嘟,配合新鮮芒果肉及芒果雪糕球,冰涼清甜。
bowl芝麻流心燕窩燉蛋白 $45
細佬見個燉蛋白有「流心」,就好想試吓佢。估唔到有幾多燕窩,雖然都喺啲碎濕濕嘅碎燕,但幾十蚊貨仔你仲想點,至少每啖蛋白都撈到點燕窩,心裡都好好多。蛋白燉得唔錯,滑溜,清甜,不過,「流心」芝麻晌晒底,而且得好少。
bowl紅豆流心燕窩燉蛋白 $45
老婆都想要個熱嘅,燕窩燉蛋白就最啱佢,佢一向偏愛紅豆多啲,所以揀咗紅豆流心燕窩燉蛋白,大概你都估到,所謂紅豆流心都只喺蛋白底下加有紅豆沙,「流心」又未免取巧少少。
bowl西米粒粒芒果 $38
細妹對食嘅甜品一般般,反而揀杯西米粒粒芒果飲吓,無飲過,難評論,不過佢話杯嘢好夠芒果味,粒粒西米啜得過癮,又有鮮芒果肉嗒吓。
事隔多年,再次到訪,感覺無以前咁大眾化,其實,近年甜品店嘅競爭非常激烈,唔少小店都絞盡腦汁,各出奇謀,甜品嘅款式層出不窮,變極都有。睇番許留山,同樣晌唔同季節都推出唔同新嘢,面對汰弱留強嘅現實,甜品生意一啲都唔易做!

個人評分
味道:7/10
環境:5/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$46

餐廳資料:
許留山 Hui Lau Shan Healthy Dessert
尖沙咀樂道9號地舖
2369 7918

沒有留言:

發佈留言