2020年5月31日星期日

巴打冰室 Buddy Cafe:「兄」描淡寫

球場又未開番,暫時都喺靠行山當做運動,今次又喺快閃行動,因為,天氣時好時快,跟天文台嘅預測有好大落差,所以,就費時約定,見當朝天氣好,就即約啲老死晏晝行一轉。呢一次由洪哥帶路,從大圍出發,經城門下水塘、城門郊野公園、金山郊野公園,再落番葵涌,非常有挑戰性。慣例,搵間茶記抖抖,兼食番個茶餐,「巴打冰室」喺隨意撞上,總之就隨遇而安啦。
餐廳都幾大吓,地方光猛整潔,感覺幾唔錯。入門口量體溫,備有消毒搓手液,卡位加高咗啲間板,阻隔嘅效果就明顯啲,但喺枱面上啲間板就「雞」啲,根本起唔到真正阻隔作用,只可以講喺好過無而已。
餐牌就好似啲舊式茶記咁,攝晒入枱面玻璃下,影出嚟有啲反光,幸而晌收銀位備有外賣單張,掃描出嚟俾大家參考佢哋有啲咩食。
而下午茶餐都選擇唔少,炒粉飯麵、三文治、包類、沙律……等等都有供應到。之前晌「銀龍粉麵茶餐廳」及「黃金冰室」都試過菠蘿油餐,今次都喺揀食菠蘿油,以作比較吓。
bowl菠蘿油餐 $26
計定價,「巴打」就屬中間價(「銀龍」賣$31,「黃金」賣$24),呎吋大細亦喺介乎兩者之間,平切,鮮牛油無專登攝出嚟,賣相平實。
但打開一睇,可以講「內有乾坤」,就喺包心明顯烘過,所以,摸上手個包喺暖烘烘。一口咬落,「菠蘿皮」好鬆脆,包身軟熟,咬到心位帶脆口,又夾雜着牛油香,口感非常之好。
bowl熱奶茶
熱奶茶用番全統茶記厚身茶杯,保溫力強,茶味芳香馥郁,富奶香而無過重,口感順滑,跟同區嘅「太子小廚餐廳」有得比呀!
雖然今日條路有啲難行,因為,唔喺正式行山徑,有不少喺山間捷徑小路,不過,對行開山嘅人嚟講,都可以喺輕描淡寫咁完成。期待下次再由洪哥帶路,挑戰更多難行山徑。不過,講到食,尤其嘆下午茶,就更喺懷着輕描淡寫嘅心情,唔使催,唔使趕。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$26

餐廳資料:
巴打冰室 Buddy Cafe
葵涌石蔭路44-46號地下8號舖
2346 6626

沒有留言:

發佈留言