2020年4月8日星期三

吉野家 Yoshinoya:三餸早飯

無論晌屋企,抑或晌街,早餐食得都喺西化啲,大多數離唔開麵包、三文治,再加杯咖啡。不過,今朝就貪得意,一支公嚟到「吉野家」食早飯,都喺聽朋友講佢哋最近有款慢活の朝食「三味盛合」,覺得幾抵吓,所以,就搵個朝早過嚟試試。
疫情下,餐廳都做足防護措施,入門口要量體溫,並備有消毒搓手液。而餐廳裡面主要喺4人枱,為保持社交距離,部份枱被棄用,就算4人枱都被減至二人用。但引發另一個問題,就喺由於少咁好多位,其實堂食客整體都唔多,但都要搵位坐架,所以卻變相被逼搭枱。
早餐時段都有好多選擇,有西式,有日式,不過,重點就講番個「三味盛合」早餐。以三文魚茶漬飯做膽,配和風牛肉或野菜煎雞,再搭溫泉玉子或胡麻豆腐組合成「三味」,配日本茶,套餐價$25。
bowl三味盛合 $25
嚟「吉野家」就梗喺食其和風牛肉啦,所以,小弟就揀三文魚茶漬飯、和風牛肉、溫泉玉子嘅組合,但就改飲咖啡醒醒神。
雖然話喺茶漬飯,不過,單單飲啲「茶」似喺鰹魚湯,齋飲都唔錯架喎。
由於有溫泉蛋,所以,先撈埋落啲三文魚飯一齊食,日本蛋果然寧舍香滑,做成「窩蛋飯」都好正。不過,咁食法啲三文魚比較鹹,所以,都喺做番茶漬飯會平衡啲。
「吉野家」啲牛肉一向都唔錯,都幾腍幾滑,一啖飯,一啖牛肉,算喺一餐奢侈嘅早餐。
bowl熱咖啡 +$2
套餐附送日本茶,如改其他飲品需加錢。雖然唔喺咩靚嘢,但飲落唔喺差喎,始終,你嚟「吉野家」都唔喺一心想嘆咖啡架啦,只喺過過口癮而已。
食完個「早飯」,真心覺得抵,無論食物嘅質素、份量,以廿五蚊而言,真喺交足貨。只喺依家疫情關係,唔可以慢慢hea,食完都匆匆離開,唔好掗住張枱,俾啲位予其他食客。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
吉野家 Yoshinoya
中環干諾道中15-18號大昌大廈地舖
2526 8600

沒有留言:

發佈留言