2020年4月25日星期六

大快活 Fairwood:快活下午茶

上次就一支公落街買餸兼行公園,晌「銀龍」食咗個好流嘅菠蘿油,今次兩公婆行完公園,老婆口痕就話不如食個下午茶,就揀嚟咗「盈暉薈」嘅「大快活」,因為一嚟等陣會晌隔離嘅「百佳」入貨,二嚟就喺呢間「大快活」地方超大,卻喺特別少人,疫情之下,坐得更安心。
入門口,照例有量體溫,備有消毒搓手液,入到裡面,枱與枱之間都加咗隔版,再者,地方大,顧客都自動波隔開枱咁坐。
下午茶餐選擇非常之多,有平有貴,由於一開始無打算食下午茶,之前嘅午餐時段都有食正餐,所以,就點咗一個下午茶餐,再加配一份湯麵。
見到有款所謂特色湯粉麵,好似幾OK咁,又可以配雞脾,再加錢額外配碗迷你粉麵,夠晒過吓下午茶癮。
bowl迷你扎肉胡椒湯米線+蜜味燒雞脾 $39、雪菜肉絲上海幼麵 +$7.5
雖然個胡椒湯米線寫明喺迷你,但睇落都有番咁上下大碗,而且,碗面加咗一大抹胡椒醬料,胡椒香四溢;隻燒脾亦好大隻,燒得金黃,睇落唔錯喎。
bowl迷你扎肉胡椒湯米線
上面都講到胡椒嘅香氣四溢,真喺捧餐時已聞到,不過,就真喺過辣,辣到有啲嗆喉,小弟唔食得辣就咁講啫,但連食得辣嘅老婆都話啲胡椒辣勁好狠吓。除此之外,其實,個湯米線都無咩問題,扎肉跟湯米線都唔喺次等貨。
bowl蜜味燒雞脾
至於隻雞脾為個下午茶餐搶回唔少分,一來夠大隻,夠份量,因為有啲餐廳將貨就價,啲雞脾細到好似未發育咁;二來醃得入味,又燒得香,而且,咬落肉質軟腍,意外地好食喎。
bowl雪菜肉絲上海幼麵
間常嚟食早餐都有試過加配佢啲上海幼麵,感覺唔差,又只喺加多$7.5,睇樣你都見喺交足貨,而且,啲麵條咬落有韌性,雪菜肉絲味道啱啱好,唔會過鹹。
bowl熱奶茶
有啲人話「大快活」啲奶茶最滑,有啲又話「大家樂」嘅奶茶最好,當然,兩間嘅奶茶都唔喺我心目中嘅最好,但「大快活」嘅奶茶算唔差,口感就稱唔上細滑,但茶底都算夠醇香。
估唔到嚟食咗下午茶無耐,隔多個星期同老友行完山,沿石梨貝水塘落九龍接收水塘,再經長坑村返到嚟美孚,就不如食個下午茶,再吹吹水先散。今日再嚟,可能接近下午茶市完(因為疫情關係,茶市5:00pm就完,跟住就轉晚市),成個場都無乜人。
bowl迷你熱狗、粒粒紅豆冰 $27
行完山,個心最想念就喺紅豆冰,所以,一眼就晌配紅豆冰系列嘅下午茶餐度揀,結果,就選咗配熱狗。出嚟嘅樣唔錯喎,紅豆冰大大杯,熱狗條腸亦有番咁上下,唔覺會喺將貨就價。
bowl粒粒紅豆冰 
先講講紅豆冰,上文都講過杯紅豆冰大大冰,但打橫睇,堅有近半杯喺紅豆,可能臨近茶市完,賣大包清埋啲貨,最正喺啲紅豆又清甜,有腍身,配上冰涼嘅奶水,入口爽晒,真喺好飲好食。
bowl迷你熱狗
再嚟睇睇隻熱狗點先,包身烘過,所以,好軟熟,而幼長嘅香腸唔喺白烚,喺輕輕煎過嚟,咬落腸衣仍有點脆口,雖然只喺加入普通嘅沙律醬,伴點生菜絲,但都比預期中好食。
夾番兩次嘅體驗,「迷你熱狗、粒粒紅豆冰」下午茶餐絕對值得俾個讚好佢,但個「特色湯粉麵」下午茶餐就因為碗胡椒湯米線拖累,拉低晒啲分,不過,整體而言,小弟仍覺得值中上嘅分數。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
大快活 Fairwood
美孚景荔徑8號盈暉薈2樓218-222號舖
2856 8680

沒有留言:

發佈留言