2020年4月12日星期日

大街:比比「街」是

早輪好興潮式嘅皺皮石磨腸粉,以石磨磨出香滑米漿,即叫即蒸,加上餡料多選擇,一下子好似遍地開花咁,唔少地區都有。最近,美孚都開咗一家「大街」(一邊喺賣石磨腸粉,另一邊喺賣港式小食),呢個鋪位由「萬事達小食」轉到「林昌記」,再轉手到依家嘅「大街」,又唔知可以做得幾耐!
賣腸粉呢邊,理論上晌右邊排隊落單俾錢,再晌左邊排隊等腸粉。睇見近門口有個電動大石磨,旁邊亦浸咗大桶白米,不過,就遇唔上磨米漿嘅一刻。
所有腸粉都喺即點即做,所以,等候需時。只喺製作腸粉嘅爐位檔住晒,睇唔到師傅拉腸粉嘅製作過程,而每份腸粉會附送一兜豉油及辣醬。
如大多數嘅石磨腸粉店,所賣嘅款式多,有齋腸、蔥花、雞蛋、生菜雞蛋、雞蛋瘦肉、鮮蝦、手撕雞、蜜汁叉燒、香茜牛肉、上等蝦米及新鮮豬潤,仲可以額外加蛋、加肉、加粟米。
bowl叉燒石磨腸粉、加蛋 $20
補充一點,小弟喺自㩗玻璃兜落去買,一般情況就梗喺用外賣膠盒載住俾客啦。老實講,小弟對腸粉就唔算有研究,只喺睇過啲雜誌介紹,潮式就做到啲腸粉皺晒皮,似扭麻花咁,食落帶種煙韌感,有別平常上酒樓粵式嗰種講求滑溜感。
份量都幾足,放滿晒成個玻璃兜,叉燒亦算叫放得唔少,當然,為咗影相好睇少少,小弟都揀住多叉燒嘅嚟影。入口米香又唔算好強,然而質感有柔韌性,豉油味就平淡啲,自行加啲純芝麻油就香好多。不過,明明喺加蛋,首先腸粉皮嘅色就唔喺好覺有加,食到尾亦都唔喺好覺有蛋味,但老婆話食到有,即喺有可能啲蛋漿聚埋晌一邊。
口味嘅嘢人人唔同,就算花生醬,有人鍾意食幼滑裝,有人卻鍾情精粒裝。試過啲潮式腸粉,實在未算喺讓人一試難忘,但感覺都叫OK,但小弟都喺鍾意滑溜粵式嗰種。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$20

餐廳資料:
大街
美孚吉利徑23號美孚新邨第三期地下C號舖

沒有留言:

發佈留言