2019年7月13日星期六

Odelice!:Oh~~~Delicious!

好耐無同老婆拍拖更過嚟港島呢邊,所以,趁呢個星期六大家都無乜嘢搞,可以輕鬆啲,就行吓香港公園一帶。順道過埋嚟灣仔頭蘭杜街嘅「Odelice」食個午餐。大概年幾前同朋友到訪過尖沙咀店,印象中喺有質素嘅,而且,仲記得有款牛油果班尼迪蛋,喺好啱老婆口味嘅菜式,故此,更加要帶佢嚟試吓。
唔及尖沙咀店地方咁大,但裝修方面都下過苦功,而Odelice主打賣法國菜,所以,裝潢都有點法式小館嘅樣子。我哋嚟得早,未有太多客,但坐無耐,唔喺講笑,就爆晒場,座無虛席咁滯。
星期六、日及假期嘅午市,主要喺供應「早午套餐」,供應時間由12:00pm-5:30pm,包沙律或是日餐湯、主菜和基本餐飲。
而主菜嘅選擇非常之多,如全日早餐、班尼迪蛋 、法式蕎麥薄餅、法式多士三文治、意粉及燴飯、主廚挑選菜式……等等,定價視乎所選主菜,由$48至$168,豐儉由人。
除咗個套餐,餐牌仲羅列咗多款特色甜點,尤其法式可麗餅系列,真喺好多款式揀。
此外,餐牌裡仲提供多款精選特飲、特色咖啡、天然鮮榨果汁、高級花草茶及梳打飲品。唯可惜套餐餐飲只可以加錢轉為意大利泡沫咖啡或鮮奶咖啡,並不可以轉配其他飲品,稍微欠點彈性。
bowl是日精選餐湯
今日餐湯喺乜?其實牆上已寫,不過店員都會介紹一次,是日就喺蕃茄湯(Tomato Courgette Soup),但你會問,點解湯色見橙,而非紅色?我都好奇,就喺因為加入意大利黃青瓜,再者,唔知喺咪刻意減少忌廉份量,入口較為清爽,帶微微蕃茄酸香。
bowl田園沙律
個沙律簡簡單單以沙律菜、櫻桃蘿蔔、青瓜、車厘茄、甘筍絲為基礎,淋上油醋而成,食得出用料新鮮,入口爽脆清爽,輕易打開胃納。
bowl香煎帶子蕎麥薄餅 $135
既然餐廳喺主打法式,當然揀啲法式風味嘅主菜啦,又以法式蕎麥薄餅較特別,多年前晌中環嘅「Springfields」都試過呢類鹹食嘅薄餅,非常特別,故此特意點嚟俾老婆試試。從餐牌所見,喺由香煎帶子、煙肉、香濃白酒忌廉煮野菌所組成,配以沙律菜。
整體買相幾靚仔,帶子亦都大粒有睇頭,入口爽彈而鮮甜,餡料喺鮮野菌,唔喺罐頭貨,有菌香,帶濃香嘅白酒忌廉汁,裡面仲混有煙肉料提味,搭上綿密有咬口嘅蕎麥薄餅,堅喺好食,又唔覺得好乾身。咪睇塊薄餅扁扁哋咁,份量可不少,幾飽肚吓。
bowl蒜香白酒大蜆意粉 $148
因為上次都食過班尼迪蛋,故今次另一主菜就唔翻兜,改為由店長推介嘅大蜆意粉,據介紹最大賣點喺啲大蜆,嚟自法國,所以,睇外觀絕對喺靚貨,隻隻都好大隻,蜆肉顯得厚身飽滿。
先試試啲扁意粉,煮得夠咬口,有韌勁,最怕就喺嗰啲過腍嘅意大利麵,而且,微微滲出白酒及蒜香,只喺有點點過鹹嘅情況出現;蜆肉果然好得,鮮甜得嚟像帶點海水嘅鹹鮮味,真不愧為法國貨。
bowl熱檸水
由於無得轉其他特色飲品,熱檸水喺老婆嘅最佳選擇,平常真喺唔會加一欄嚟寫熱檸水,但當熱檸水竟然都配上一小件楓糖餅乾,以及佐以花蜜代替一般嘅沙糖,依啲就喺質素嘅分野,有咁嘅細心位,點可以唔寫番少少嘢!
bowl拿鐵 +$10
雖然佢哋唔喺一家正式嘅咖啡店,但杯拿鐵賣相都OK架,同樣配上一小件楓糖餅乾。先呷一啖,雖則口感未至於好均勻,但咖啡嘅醇香度絕不失禮。
bowl煎香蕉、焦糖醬、雪糕可麗餅 $55
既然餐飲揀咖啡,就喺因為預咗以甜點作結,先試嘅喺呢一款夠晒「蕉」氣嘅可麗餅,餅面仲淋得滿滿焦糖醬,勁啱晒我嘅口味。
餅皮跟上述食過嘅法式蕎麥薄餅好唔同,口感綿柔更富蛋香,一次過配上香蕉肉、雲呢嗱雪糕,帶着濃郁香甜嘅焦糖醬,真喺無得輸,更驚喜嘅喺啲焦肉更以焦糖化處理過,故表面形成有一層薄薄嘅脆糖層,更添口感。
bowl提拉米蘇 $65
食完個可麗餅,兩公婆都意猶未盡,追加多一道提拉米蘇,不單大大件提拉米蘇,更以士多啤梨及鮮打雜莓醬做裝飾,體現番廚師嘅製作一啲都唔馬虎,處處到位。
睇橫切面,已見到餅底喺用上傳統手指餅去做,浸得夠透而入口濕潤,而酒香則比較隱若,相信喺為迎合番大眾口味;中層嘅馬卡風芝士層做得輕柔而挺身,口感軟滑細膩,加上濃郁嘅唂咕粉表層,喺一道有水準嘅出品。
悠閒嘅環境,出色嘅食品,再加上到位、有禮嘅服務,讓我哋渡過一個寫意嘅午餐時光,亦明白何解就連星期六嘅午市都咁爆場。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$227

餐廳資料:
Odelice!
灣仔蘭杜街2號地下9號舖
2520 2311

沒有留言:

發佈留言