2019年7月14日星期日

百味車仔麵:味盡人意

今周日得夏總兩公婆蒲頭,人少少,就落太子食車仔麵,其實,每次聚完會落太子食晏,都喺其他人話事多,我就絕少會俾意見,反正我就真喺乜都食。
入嚟到「百味車仔麵」,格局猶如茶記,以賣車仔麵而言,裝修算喺高檔,內籠夠光猛整潔,牆上又畫咗少少六、七十年代嘅大排檔光景,而座位以卡位居多,亦算闊落,唔會太高「密質質」。
枱邊擺有大餐牌,但就無理到,因為一心都喺嚟食車仔麵。而餸料、麵底、醬汁嘅選擇就印晒晌張點菜紙度,一目了然。由於啲餸料款款額外再加都喺劃一收$7,所以,無乜邊款餸料有亮點,都喺比較大路。而背頁,就喺其他選擇,如飯品、小食及各種飲品。
bowl兩餸麵 $35
餸料近50款選擇,都要花點點時間揀,由於出街食,盡可能揀啲自己唔識整或好難整嘅喇,所以就揀牛腩及金錢肚,要油麵,配沙嗲汁。
啲牛腩炆得好鬆化,但又唔算好香,而金錢肚夠軟腍,但總喺感覺唔及酒樓啲點心咁濃香。
麵底份量好足,麵條柔滑;湯底不過不失咁啦,加埋殼沙嗲汁,味道濃香啲,感覺再好啲。枱上嘅菜脯可隨意添加,有助增加啲鹹香度喔!
bowl熱奶茶 $7
雖然午市食車仔麵無套餐之類,但跟車仔麵,飲品有半價。不過,奶茶就真喺普通啲,茶底有茶味,但唔叫得香,滑度更喺麻麻哋。
招呼就預咗都喺普普通通,咁好似你去茶記,都唔會期望有咩服務啦,所以,有啲基本禮貌,快手快腳上菜、執拾,已收貨。總括嚟講,「百味」嘅車仔麵,屬中規中矩啦,好突出就無喇,唔好食咩,又未至於。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
百味車仔麵
太子西洋菜街242-244號地舖
2332 4622

沒有留言:

發佈留言