2018年3月11日星期日

Say Cheese:有芝勢,有實際!

當咖啡店開到成行成市,幾十蚊一杯咖啡再唔喺咩新鮮事嘅時候,近幾年間,輪到茶飲界大幅發力,好多都以台式飲品為基礎,再注入西式元素及無限創意。因為小弟對茶飲嘅認知都好有限,所以,一直都唔太熱衷去留意,今日跟親友食個下午茶短聚,先喺初嚐芝士奶蓋茶飲。
位處奧海城嘅Say Cheese,純粹貪其就腳,開揚嘅店面,一睇就知主要喺做外帶生意,但亦設少量堂座,方便客人坐低迤吓,或者好似我哋咁,悠閒坐吓食個下午茶。
櫃枱頭頂及鋪面都有顯示出食物選擇,不過,既然打算堂食,就先搵個位坐低,再慢慢睇。餐牌有兩版喺各式飲品,如自家制秘調茶、手造奶茶、珍珠奶茶、芝士奶蓋茶、Movenpic咖啡 / 朱古力、即捽現泡茶及新鮮水果茶。
另外兩版就喺甜品,包括雪糕窩夫、蜜糖多士磚、蛋糕及Movenpic雪糕。我覺得窩夫或多士磚抵食,因為會伴一球Movenpic雪糕,散點一球都$42啦!
初時以為餐牌標駐有11款Movenpic雪糕,一般都唔會供應得咁足,就算有7、8款都叫夠多,但估唔到堅有齊11款;而買雪糕,仲可以免費添加配料一次,雖然只喺得卜卜米或可可球,但唔使錢就自然開心架啦,再者,自己扭,就更可以堆高啲、放滿啲!
晌鋪面櫃枱點完餐,飲品就自取,食物之後由店員送上,而飲管、餐具放晌一旁,自由取用。但有時店員都會幫手拎俾你,好似我哋點咗窩夫,店員就隨後遞上刀叉。不過,所以刀叉都獨立包裝,好嘅喺夠衛生,唔好嘅喺無咁環保,希望,將來改為非即棄刀叉就更好喇。
bowl芝士奶蓋淡口阿薩姆茶($28)、芝士奶蓋炭燒烏龍茶($28)
我哋同樣揀芝士奶蓋茶飲,每杯茶飲都頗大杯,而且,單從外觀睇,芝士奶蓋部份落得無手軟,親友更話比外間嘅茶飲店落得多,而且,奶蓋面灑多少少車打芝士,雖然對味道影響有限,但就靚仔咗好多。先啜一口啲奶蓋,芝士味濃郁,口感綿密,再插深啲支飲管飲一啖烏龍,茶味芳香微甘,隨後將兩者攪勻,柔滑得嚟,有份茶香,慢慢又滲出芝士香味,感覺好過癮,喺好得意嘅配搭,賣$28喺好貼地嘅價錢
芝士奶蓋淡口阿薩姆茶(左)、芝士奶蓋炭燒烏龍茶(右)
bowl焦糖香蕉窩夫配特濃咖啡雪糕 $76
雖然標明喺用Movenpic雪糕,而且,窩夫喺一底嘅份量(出面有啲店鋪嘅窩夫唔知點解喺唔足一底),但一客窩夫都只喺賣$76,同樣價錢貼地。唔使多講,睇相就知賣相靚,份量足,雪糕球唔會將貨就價偷雞整細啲,更灑上大量奧利奧餅碎襯底,再淋上焦糖漿。
齋試一件窩夫先,微暖,雖然蛋香味唔算好強勁,但外層十分之脆口,內層就鬆軟綿密。之後,就梗喺伴上咖啡雪糕、芝士忌廉(藏咗晌碟中間,貫徹店名,唔喺用一般嘅忌廉,而哋加入芝士元素)、奧利奧餅碎,一啖放入口,立時滋味無窮,味道豐富,認真有姿勢,有實際。
bowl熔岩芝士薯條 $42
本來食個窩夫都夠皮,不過,大家都仲有嘢傾,杯茶飲又好「襟」飲,所以,追加多一客芝士薯條。「熔岩」唔使多解釋大家都明啦,兜薯條勁多芝士,焗到軟化晒,一拉即扯起芝士絲,啲薯條又炸得唔油,份量同樣足,一口薯條,一啖凍飲,正呀喂!
同親友天南地北乜都講,講飲講食,講旅行,呢啲話題最啱口形,所以,同呢個親戚頗夾。雖然只喺手執一杯茶,但搞笑咁大家碰碰杯,say cheers!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$87

餐廳資料:
Say Cheese
大角咀海庭道18號奧海城二期地下G09號舖
2755 0333

沒有留言:

發佈留言