2018年3月12日星期一

新金寶茶餐廳:金非昔比

晌深水埗成長,嚴格嚟講,應該喺石硤尾,中學年代午飯嘅搵食地點一喺石硤尾街市嘅「賓墟」,因為,喺當時最抵食嘅快餐。「賓墟」到依家都仲健在;至於「新金寶」(我讀書年代應該喺叫「金寶」嘅啫),則相對少幫襯,無特別原因,只喺慣性問題。今日陪老爸覆診,晏晝就同細佬嚟「新金寶」食午飯。
餐廳內嘅環境,經多年嘅轉變,裝修都比較時尚少少,無咁「老餅」,四四正正,簡簡單單,兩邊喺卡位,中間就4人枱,堆得幾多張就盡擺,所以,感覺到坐滿時有幾逼。
門口寫咗個快餐餐牌,A - E共5款,包餐湯及飲品,賣$41 / $43。
此外,仲有茶記必備嘅常餐,最平嘅$33就有交易。
另外,仲有個大餐牌喺啲碟頭飯,全部都喺大路嘢,所以,就無影喇,反而有個特色湯飯系列,似乎吸引啲,只可惜好後尾先發現到呢個餐牌。
bowl青紅蘿蔔煲豬骨
好例湯嘅例湯,真喺一堆材料煲滾就算嘅感覺,味道較淡,亦無乜甜味。
bowl洋蔥汁豬扒餐肉飯
細佬唔食洋蔥但就揀洋蔥豬扒飯,真喺吊詭,呢度啲碟頭大,飯量多,細佬話雖然件豬扒唔錯,都幾鬆化軟腍,個汁又酸酸香香,但啲飯就爛咗啲。
bowl楊州炒飯
我嘅炒飯又點呢?個炒飯喺即叫即炒,因為都等咗幾耐吓,所下嘅餸料都幾多,但啲飯真喺差咗啲,所以,飯粒炒出嚟唔爽身,入口又比較乾,而且,淡唔咗少少。
bowl熱奶茶、凍檸茶
睇啲茶杯甩晒色,就知間嘢有幾多年歷史,門面招牌寫住1990,應該喺由金寶轉為新金寶起計。茶記嘅奶茶向來差唔得去邊,眼前杯奶茶都唔錯,茶底香,口感雖然未喺絲般柔滑,至少無嚡口嘅感覺。
搬離石硤尾十多年,變化好大,飯後趁有啲時間,走咗上「嘉頓山」,細看石硤尾嘅變化。由H型公屋,住到改建嘅H型,再到依家四十多層高嘅新樓,實在好有翻天覆地之感。
2003年6月攝 
2018年3月攝(最新座公屋仲高過個山)
雖然重遊舊地,但上文都講過,嚟「新金寶」幫襯唔多,無乜懷念感。不過,對石硤尾村則仍有一份緬懷!

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$42

餐廳資料:
新金寶茶餐廳
石硤尾南昌街113號地下
2779 1468

沒有留言:

發佈留言